vad ska ni lära er under vintern ?

För mig blir det att lära mig Cork 5:a till 10:a om det vill sig, sen cleana fronts och backflips, Dubbelrodeo om det går som det ska!:D annars äre bara att latja för det mesta

Switch på telisar, smått o gott i parken och kanske lite mer offpist när jag hälsar på Cham :D

Hasse_Lindborg sa:
hasse_a sa:
Det kan fan jag lära dig till och med ;)
nu ska vi ta hasse_lindborgs inlägg med en nypa salt! han är ju trotts allt gammal och kan slå sig..

själv har jag dubbel backflip, flatspins som största jibmål! annars ser jag sjukt mycket fram emot att utveckla offpiståkningen under min säsong i Chamonix!

Jag ska lära mig topptura.. Och därmed också bli bättre på att bedömma lavinfara och offpiståkning i varierande terräng!
Sen skaffa vana att hoppa, och kanske även typ en skön sideflip..
Lära mig åka och kanske även landa switch..

Detta på ett para Völkl Gotama med telisbindning!

Senast ändrad:
Jag ska lära mig dricka pilsner och dansa med pjäxor på ett halt golv. Den kombinationen är fan alltid lika svår!

720. Testade det förra vintern, klarade det en gång på bigairbagen men alla de andra försöken så känns de sista 90 graderna som en evighet.

Jag ska leta ordentlig och återuppliva trick som legat begravda sedan 90-talet. Jag ska dessutom försöka komma på något som inte gjorts ännu. Sen så ska jag ta och gap-a rollers i boardercross banan. Det blir snart SM-guld i Boardercross för min del i alla fall, och det är ett annat som ska nås.

Lära mig hur en jibbpark är konstruerad, skapa en egen rak rails och sen åka på den med skidor i olika svårighetsgrader.

Funderar även att träna upp mina färdigheter i snowboard. Vill ju kunna hantera allt åkbart.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp