viktorpaunia
Ny medlem
vad ska ni lära er under vintern ?
Som rubriken lyder, vad ska ni lära er under vintern på skidor / snowboard ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det kan fan jag lära dig till och medhasse_a sa:straight air
nu ska vi ta hasse_lindborgs inlägg med en nypa salt! han är ju trotts allt gammal och kan slå sig..Hasse_Lindborg sa:Det kan fan jag lära dig till och medhasse_a sa:straight air![]()
[/quote]Jarle sa:
[/quote]Jarle sa:
[/quote]Jarle sa:
[/quote]Jarle sa:
p12Rydellarn sa:Jag ska lära mig att åka knapplift, om säsongen går RIKTIGT bra![]()
Ja, eller F12. Det vet man ju inte. Dessutom skulle han ju lika gärna kunna ha ett par Jester eller Dukes. Jäkligt svårt att avgöra.Dirty-T sa:p12Rydellarn sa:Jag ska lära mig att åka knapplift, om säsongen går RIKTIGT bra![]()
är det illa då eller ?Hasse_Lindborg sa:Det kan fan jag lära dig till och medhasse_a sa:straight air![]()
de e inte de lättaste, har träffat en turk i flottsbro som bästmillgard sa:Lära mig att träffa prick med loskor från sittliften.
Så 2010!Kfransson sa:Jag ska lära mig en AFTERBANGGGG!
Håller med, själv satsar jag på before- och duringbang!magnusericsson sa:Så 2010!Kfransson sa:Jag ska lära mig en AFTERBANGGGG!
Oh, det låter sjukt asså.Jarle sa:Håller med, själv satsar jag på before- och duringbang!magnusericsson sa:Så 2010!Kfransson sa:Jag ska lära mig en AFTERBANGGGG!