Vad skriver ni i mejlen ni skickar ang. stickers?

calkar

Ny medlem
Tja!

Jag är ett stort "fan" av klistermärken av alla dess sorter.Så min fråga till er är; vad skriver ni i mejlen som ni skickar till företag när ni vill ha stickers?
Är det bara typ, kan jag få några stickers?Eller förklarar ni varför ni vill ha osv?
Tacksam för seriösa svar...!

Senast ändrad:
Men dude

Du skriver att du diggar deras produkter och så
du skulle vilja ha några att sätt på din utrustming
sen kan du påpeka att det är billig reklam för dem i backen

sen skriver du ditt namn adress postort postnr

your welcome /Oscar

ehh jag skrivker

HI!
Can i have some sticker, please?

Rickard

elr

Hej!
Kan jag få några klibbar?

Rickard

har funkat många gånger men ett tips är att du byter "Rickard" till ditt namn!!

Wow, och du är 17 år? Dags att höja ålder för rösträtt och körkort verkar det det som...

när vi ändå håller på så brukar jag skriva:

Hello i like your stuf please can you sent me some stickers? please i beg you!
// Titti
adressgatan 9
9999 adressstaden
sweden

man behöver ju inte smöra på med i love your skiis they are so beautiful i can be a good ambassadeur for your brand. mina meriter är:

haha hahahhaha dom skickar oftast bara man skriver adressen.

hahahahahahahaa, men har du inte fattat det där, det är ju dom som ska skriva mail till dig och fråga om du vill ha deras stickers, är du helt borta eller? hahahahah

tittti540 sa:

// Titti
adressgatan 9
9999 adressstaden
sweden

man behöver ju inte smöra på med i love your skiis they are so beautiful i can be a good ambassadeur for your brand. mina meriter är:

Bara grejen att ha tre fel i det första exemplet är fan en merit

stickers är ju så hiiiimla roligt
men vadå skickar man till typ junkyard.se eller till själva företaget/märket typ som ripcurl.com?
trudelutt

Skickar ens företag och affärer ut klistermärken utan att man handlar?
Varför vill dom slösa pengar på det liksom...

Jag brukar nöja mig med att skriva "skicka gärna med lite klistermärken ;-)" i egen kommentar-rutan vid internetbeställningar.

RickeE sa:
ehh jag skrivker

HI!
Can i have some sticker, please?

Rickard

elr

Hej!
Kan jag få några klibbar?

Rickard

har funkat många gånger men ett tips är att du byter "Rickard" till ditt namn!!
+ adress kanske annars vet dom inte vars dom ska skicka + postnummer /postort !

varför i helvete vill man ha en massa fula klisterlappar över hela sin utrustning för? jag fattar inte galoppen med det.

För att man kanske tycker att det är jävulskt snyggt och vill sätta en egen prägel på son hjälm...

WTX sa:
För att man kanske tycker att det är jävulskt snyggt och vill sätta en egen prägel på son hjälm...
"egen prägel"? då kan man väl rita dit nåt fint istället, typ en blomma, istället för att klistra på en massa märken som man sedan åker runt och låtsas att man är sponsrad av och samtidigt känner sig lite småtuff?

man skriver vem du är varför just DU vill ha jobbet och lite erfarenheter från liknande situationer..
ett plus kan va att lägga in en bild på dig själv

tittti540 sa:

// Titti
adressgatan 9
9999 adressstaden
sweden

sjukt skön engelska. gj

Senast ändrad:
Här är min lilla samling, eller hälften... resten ligger i garaget.
Men då är det bara sånt jag fått med vid beställningar... gör man på erat sätt och verkligen kämpar för klibbor måste man ju kunna fylla ett helt hus på några veckor!

117bqjb.jpg

simonthyrberg sa:
WTX sa:
"egen prägel"? då kan man väl rita dit nåt fint istället, typ en blomma, istället för att klistra på en massa märken som man sedan åker runt och låtsas att man är sponsrad av och samtidigt känner sig lite småtuff?
Du vill åka runt med The Hives på dina grejer?

Setermaan sa:
simonthyrberg sa:
WTX sa:
Setermaan, jag vet vad du försöker uppnå. Men det där var bara epic fail

J-rockner sa:
Setermaan sa:
simonthyrberg sa:
Setermaan, jag vet vad du försöker uppnå. Men det där var bara epic fail
Knappast om du nån gång hade sett hans profil. Eftersom han hade Howlin Pelle som visningsbild var det inte särskilt Epic....

felix sa:
Här är min lilla samling, eller hälften... resten ligger i garaget.
Men då är det bara sånt jag fått med vid beställningar... gör man på erat sätt och verkligen kämpar för klibbor måste man ju kunna fylla ett helt hus på några veckor!

http://i33.tinypic.com/117bqjb.jpg
är allt verkligen ditt på riktigt? men varför låter du hälften ligga i garaget? högen blir större om du bär in garage-klistermärkena också kan jag tänka mig. VA?????? är det bara sånt du fått med vid beställningar?!? du skojar? eller? helt brutalt megasjukt ju

Ja hehe, men tyckte denna sport var så rolig så har börjat maila runt till lite företag nu.
Kommer väl en två tre brev i veckan nu, var nyss och hämtade in dagens fångst. Passade även på att maila procordia Food som håller i varumärket FELIX. Tänkte att det kan bli lite roligt att ha på brädan i vinter :)

295zic4.jpg

Syns kanske lite dåligt på bilderna men det är brant, scott usa, nike, burton, anon, transition, analog, adelmo, endel okänt och felix. Hoppades på en tee från dem också men fick ett förkläde och kasche isället. Kanske jag kan ha på mig om det blir någe mer matbloggande!

felix sa:
Ja hehe, men tyckte denna sport var så rolig så har börjat maila runt till lite företag nu.
Kommer väl en två tre brev i veckan nu, var nyss och hämtade in dagens fångst. Passade även på att maila procordia Food som håller i varumärket FELIX. Tänkte att det kan bli lite roligt att ha på brädan i vinter :)
åker du bräda?

Kinkan sa:
felix sa:
åker du bräda?
Har precis köpt en, så tänkte börja med det i år förutom skidåkningen då! :)

ail sa:
Snyggt, sweetklibborna och jägermeistern var inte att leka med! ;)

Mejlat 30 märken idag. Haha, inte haft något att göra. Hoppas man får några nu iaf. Dock är det fortfarande många märken kvar på min lista.

Edit. Minst uppe i 40 nu.

Senast ändrad:
Damn, fick 126 klistermärken på posten idag. Tänkte sammanställa en lista sen med alla man får ifrån.

Jag skickade till Burton, adidas, nike, POC, peak, armada, scott, ramundberget, smith, oakley, med mera. har fått ganska mycket, från adidas,scott,smith och ramis. ganska kul experiment :D

Senast ändrad:
johnpalmborg sa:
Jag skickade till Burton, adidas, nike, POC, peak, armada, scott, ramundberget, smith, oakley, med mera. har fått ganska mycket, från adidas,scott,smith och ramis. ganska kul experiment :D
Hm, är tveksam till att adidas räknas! :D

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp