vågar man lita på extrem?

cederholm

Medlem
hey på er. jag i tärnaby 4 dar o körde när skidan sprack på båda sidorna av vänster bakbindning. (knäckt inuti!) jag har en kompis som kör på extrem freek o förra säsongen reklamerade han laggen 6 gånger. jag trodde bara det var att han körde hårt men nu blev jag förvånad. för jag är ingen tungviktare precis. nån annan som har upplevt problemet med sina skidor?

Du har aldrig haft en flickvän va? Extrem är precis som en sjysst brud, man måste vårda och älska prylen till 100% (eller var det 45 grader, lite förvirrad av det här väggensnacket). Det kan också vara så att du har haft flickvän alldeles för länge, och kanske rentav är gift. Det straffar sig, då extrem är precis som kvinnor, så förfaller matrielen förvånansvärt snabbt och blir till en elak satkärring. Tur att det då är så enkelt att reklamera skiten och skaffa nytt.

Kör svenskt, kör rätt! Kör extrem!

ok. man lär sig nå nytt varje dag! men va faan e de för speciellt i dom? nån nämnde svensk gran...

kan tilllägga att jag kör på ett par extrem freekout 147cm... :)

freekout är väl inte twins, eller? för du är ju en "sån där" jibber har jag för mig.. =þ

Jag tror däremot att Freekout är de "jibbigaste" extremskidorna som gjorts....eller? Är det inte de gula med massa fejkade klibbor på?

hmmm, skulle nog vilja påstå att extrem är mer som ett dåligt förhållande....! Hur mkt man än skjuter till i förhållandet så får man ändå inget tillbaka. (läs plankiga) Förhållandet löper stor risk (läs 95%) att spricka! Har man otur ersätts man då med ett redan trasigt förhållande (läs likvärdig) vilket gör att man fortare än kvickt bryter upp och skaffar ny partner!!! (läs tysk (gäller dock bara skidor)) ;-)

freekout e dom med klibborna o e twins. stålkanterna e tillochmed gjorda för att man ska kunna raila bättre än med "vanliga". och ja, jag e en "jibber".

saltlake: För i helvete nu har jag läst tre inlägg i rad om hur bra du är, hur bra det är där du är, samt hur bra det är att köpa skidor i din favoritaffär. Om du har förpestat nästa inlägg också så vet jag inte vad jag gör.

Helvete du verkar ju inte lite dryg!

Inte med skidor, men jag hade en extrembräda som sprack efter två dar i Schweiz.

Extrem har fått sina tre chanser - första, enda och sista.

Tillbaka
Topp