Vaknar inte av väckarklockan.

Simpan91

Ny medlem
Som rubriken lyder, jag vaknar inte av min väckarklocka.
Har försökt allting, högsta ljudet, sova så nära den som möjligt men jag vaknar ändå inte.

Vill gärna ha tips på vad jag kan göra.
Skolan börjar snart så några snabba tips skulle inte sitta fel.

Kan tillägga att klockan jag använder är det inte något fel på men tar gärna emot tips på andra schysta klockor jag kan inhandla så snabbt som möjligt.

Good bye!

gör som kalleanka när han är på utflyckt med långben(den man ser på julafton). Det verkar funka bra som fan

WilheIm sa:
gör som kalleanka när han är på utflyckt med långben(den man ser på julafton). Det verkar funka bra som fan
Hur fan är det möjligt att nån skriver 4 minuter före mig precis det jag hade tänkt skriva?

Då får jag väl hitta på nått nytt..

Sätt en timer på en stereo och ställ in så att den slår på någon låt på högsta volym klockan 07:00

vafan palla bry sig på sommarlovet de är ju fan över 2 veckor till skolan...
men ni måste kanske gå upp tidigt för att förbereda era ''jätteroliga filmer''

annars så köp typ en massa klockor och ställ alla på samma tid

Köp en tub vaselin och ett rejält paket såna här så kommer du i tid till skolan:

blocket_466.jpg

Senast ändrad:
finns massa lattjo grejjer nu för tiden, pussel klockor som inte slutar ringa förrän man pusslat ihop det igen m.m m.m..

Bara prova sig fram, eller så kopplar du upp en mistlur brevid sängen till väckarklockan.. Garanterat att du varknar

har ni inte sett den helikopter/ufo-klockan? som flyger iväg i rummet och ringer i typ 100dB och slutar inte förens man har fångat skiten o satt tillbaka den på basstationen igen, riktigt ball ju!
Perfekt om man sover i ett rum med högt i tak så man inte når den heller =)

blizzy sa:
har ni inte sett den helikopter/ufo-klockan? som flyger iväg i rummet och ringer i typ 100dB och slutar inte förens man har fångat skiten o satt tillbaka den på basstationen igen, riktigt ball ju!
luftgevär

Jag drar igång stereon med timer, radio city love songs.

Celine dion börjar yla och jag vaknar med ett ryck och vet att om jag inte går upp så är det Elton John som spelar nästa låt...Jag HATAR båda.

Undrar vad tredje låten är?.. Funkar.

Be farsan din stå med lastbilen utanför ditt rum och tuta lite, vaknar du inte då bör du uppsöka läkare för hörselundersökning

blizzy sa:
HAHAHAHA!.. ja då kan det bli lite kämpigt.. :P om man har typ 3-4m tilltaket! :P

WTX sa:
blizzy sa:
HAHAHAHA!.. ja då kan det bli lite kämpigt.. :P om man har typ 3-4m tilltaket! :P

Senast ändrad:
men man kan ju inte ha den precis brevid sängen som på filmen för då trycker man ju bara på den innan den flyger iväg :D

be mamma väcka dig eller pappa eller nått syskon eller nån som går upp typ samtidigt. eller så sätter du den dära klockan i taket på filmen så den flyger på dig haha.

Tillbaka
Topp