Byarna suger rätt fett, det fanns en cowboypub / disco i nån av dem för några år sen, som var ganska schysst men det var också allt.. skogsåkningen i Termignon, en av de pärlor som nämns ovan är riktigt bra, men det går att hitta schysst åkning också i systemet i dalgången. Billigt som fasen var det också där då iallafall..