Miiiiia
Ny medlem
val D=toppen
ville bara säga att jag har haft en underbar säsong i Val D`Isère. nu är jag hemma i vardagen igen och trots att jag har haft det supernice så känns det ändå skönt att vara tillbaka. det har varit mkt jobb och mkt skidåkning och det bästa av allt många nya kompisar. gör en säsong ! det är ett minne för livet!
kram Maria
kram Maria