val D=toppen

Miiiiia

Ny medlem
val D=toppen
ville bara säga att jag har haft en underbar säsong i Val D`Isère. nu är jag hemma i vardagen igen och trots att jag har haft det supernice så känns det ändå skönt att vara tillbaka. det har varit mkt jobb och mkt skidåkning och det bästa av allt många nya kompisar. gör en säsong ! det är ett minne för livet!
kram Maria
 
val D=toppen
Hoj, det låter trevligt.

Du stötte möjligen inte ihop med några brantåkare som bjöd på schysst åka?
Skriv och berätta allt.

HitMe

Mannen, Myten, Menisken
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp