hyllengren sa:
Njutaren sa:
Det tror jag att de flesta är medvetna om också. Vi vill, jag vill, att frågan hamnar i rampljuset. Hoppas nu att de övriga partier lyssnar på dessa 5,7% och åtminstonde vågar bemöta frågan. SD ska och kommer inte styra Sverige i vilket fall som helst.
När ändå Islam är uppe på tapeten kan jag passa på att tipsa om en riktigt bra dokumentär, som berättar vad religion egentligen är. Den visar också att 9/11 är en uppgjord händelse av USA själv, inkomstskatten är en bluff likaså.
Den är dock ifrån 2008, så det kan hända att en del sett den. Det finns också en från 2009, och en ny från 2010. Jag har tyvärr inte sett dom två senaste, men antar de är sevärda.
Gratis är dom dessutom:
Zeitgeist - The Movie
Zeitgeist - Addendum
Zeitgeist - Moving Forwad
Att du tycker vi ska se dessa filmer och att du tror på det som sägs säger en hel del om din naivitet. Låt mig gissa, människan har heller aldrig varit på månen?
Nu gör du antaganden, precis som de andra. Fördomsfull är vad ni är!
För att jag inte skriver ner allting betyder det inte att jag inte vet eller är medveten om vissa saker. Likaså när Rudolfsson gör påståenden och antaganden, jag är fortfarande medveten om saker även om jag inte skriver ner allt.
Jag sa aldrig att jag tror och tar till mig allt som sägs i dokumentärerna, men det är värt att tänka på. Utbilda dig inom media så kanske du också förstår vilken makt som ligger bakom. Sen är Zeitgeist filmerna manipulativt uppbyggd och vinklat kraftigt, se det som ett test.
Dokumentären Videocracy är också en film värd att tänka på, den handlar om hur Italien styrs. Och den är däremot inte bullshit, har själv pratat med Erik Gandini och han har berättat om filmen, från början till slut och vad som hände efter.
when the power of love overtakes the love of power, there will be peace.
Grupptryck och fördomsfullhet borde denna tråd handla om istället.