sebe360 Ny medlem 2008-11-22 vallning #1 hejssan ni som är jibbare vallar ni era skidor ?? jag gör det men ja känner ingen annan som gör det ...... och vad åker ni på för skidor ^^??
hejssan ni som är jibbare vallar ni era skidor ?? jag gör det men ja känner ingen annan som gör det ...... och vad åker ni på för skidor ^^??
M MattiasSt Guest 2008-11-22 vallning #2 självklart vallar jag mina skidor...glider ju dåligt annars.
Psandersjoo Aktiv medlem 2008-11-22 vallning #3 vallar dom typ 3 ggr per säsong. k2 fujative 06/07. Senast ändrad: 2008-11-22
E E-Rockner Ny medlem 2008-11-22 vallning #4 Klart man vallar skidorna, annars så blir belaget torrt och går lättare sönder + att det glider mycket sämre mot snön. Kör på k2 Kung Fujas.
Klart man vallar skidorna, annars så blir belaget torrt och går lättare sönder + att det glider mycket sämre mot snön. Kör på k2 Kung Fujas.
Oscar_B Medlem 2008-11-24 vallning #7 Jag vallar mina efter varje dag jag åkt, jobbar iof i en skiduthyrning så det år på fem röda.
Bogren Ny medlem 2008-11-24 vallning #8 måste man grundvalla nya skidor eller är det bara köra "vanlig" valla?
Maximilliam Ny medlem 2008-12-07 vallning #10 ja lätt att man vallar, vill ju imte behöva dra ner på storleken på kläderna brara föar att man inte vallar :P
ja lätt att man vallar, vill ju imte behöva dra ner på storleken på kläderna brara föar att man inte vallar :P