Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ste Foy?Ingen har rätt än så länge.
Den är verkligen gräsligt ful, troligen fulaste skidorten i världen.Super Devoluy?
Kanske kan vara på plats med en ledtråd?
Annars gissar jag på någon av de här: https://www.skiresort.info/ski-resorts/france/
Jisses. Hör du fransosen! Vi får nog muntra upp oss med några vackra franska skidorter snart, typ St Martin de Belleville, det här är ju helt otroligt...Risoul?
Les Menuires är också en mycket stark kandidat.Den är verkligen gräsligt ful, troligen fulaste skidorten i världen.
Äntligen!Sestrieres
Den andra bilden var lurigt zoomad, fick det hela att se ut att ligga på lägre nivå än Sestrieres 2035 m.Äntligen!
Vilka är de höga bergen man ser på andra bilden? Får inte riktigt ihop det.Äntligen!
Geez jag var nära med Sansicario men hittade inte de husen i Sestriere på någon bild.Äntligen!
Vet inte om det räknas men vi bodde i Borlänge en gång när vi åkte skidor i Romme...
Du glömde bilden :PDags för ny bildgåta då.
Vi får se om det krävs några ledtrådar.
Vad heter platsen/punkten där detta lilla stenhus ligger?
Jag vet inte om huset fortfarande används (det var ett tag sedan jag var där), men jag har kollat att det står kvar.
Platsen har ett specifikt namn och det är också vad som krävs för godkänt.
Nej, jag glömde censurera en skylt, nu är den uppe igen.Du glömde bilden :P
Fan, jag nästan svarade Borlänge.Du glömde bilden :P
Har inte helt koll på topparna men kameran borde ha varit riktad i nordlig eller nordvästlig riktning eftersom jag stod bakom hotellet vid OS-byn och väntade på bussen. Åt alla andra håll är sikten störd av hus.Vilka är de höga bergen man ser på andra bilden? Får inte riktigt ihop det.
Skorstenen är lika men annars stämmer det dåligt. Samma murare?Samma tanke snorkel... det liknar den men jag tror nog det är fel.
Det är nog inte Korv-Ingvar i Solna heller.