Kalle_Luzern
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Kan det vara Olmachokka eller nåt sånt? ser lite ut som Lapporten där till vänster...
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
En ledtråd: svaret är enklare.Kan det vara Olmachokka eller nåt sånt? ser lite ut som Lapporten där till vänster...
Jag är nästan säker på, att du har varit där! Och också jätte många andra... Svaret är enklare.Är det Norddals?
Alltså, det känns som att jag verkligen varit där i området, det här är skitstörigt :p
Åreskutan?Jag är nästan säker på, att du har varit där! Och också jätte många andra... Svaret är enklare.
Nej, taget med någon billig liten kamera. Liksom sagt, många av er har varit nästan där.Åreskutan?Taget med någon rejäl zoomlins...
Det finns iofs många ställen som jag nästan varit på...... många av er har varit nästan där.
Nu menar nästan bara några hundra metern! Nu skall jag ut. Men fati och Kalle_Luzern har en liten aning.Det finns iofs många ställen som jag nästan varit på...![]()
![]()
Just det! Kanske Östra Vangshö? 1365 över havet. Därifrån är ett roligt åk till Ådalen. Vi var där ca. 15 år sedan på påsklovet. Inte alls mycket människor, men mycket bra snö (och det händer sällan i Oppdal) och enkla offpist åken överallt. Och, på påsklovet, nästan inga andra på offpisten!Den lilla toppen ovan Vagnslia i Oppdal (Vagnshö?)
Nu hade du tur. Stämmer gott att jag var i Kittelfjäll men det man ser i bild är Borkan. Rätt får du iaf.Hoppas ja....
Nej den orten känner man ju igenSuck.
Ni har fuskat å kikat på mina inlägg...
Grattis Ivo.
Din tur!