Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)

du gick i fällan:
skidåkning på midsommar behöver inte vara i gränsen. (dessutom tror jag varken @STORPOTATEN eller @Hawk100 mfl. varit i gränsen)
Hmmm, nog har jag varit i Riksgränsen alltid, men det var i ett annat liv. Vad gäller din profilbild skulle jag inte bli förvånad om det är i Östra och du utför en av dina spektakulära "helikoptrar"? ☝ :unsure:

EDIT: Ahhh. Too late. Men vidhåller att det var en "helikopter".

Hmmm, nog har jag varit i Riksgränsen alltid, men det var i ett annat liv. Vad gäller din profilbild skulle jag inte bli förvånad om det är i Östra och du utför en av dina spektakulära "helikoptrar"? ☝ :unsure:

EDIT: Ahhh. Too late. Men vidhåller att det var en "helikopter".
@Ivo Även jag har självklart varit i Gränsen ett par gånger (men eftersom det så ofta är skitväder där har jag slutat åka dit...) och även jag gissar precis som @STORPOTATEN självklart på att det är en av dina ökända helikoptrar på gång på profilbilden..... :ROFLMAO:

När det gäller tävlingsbilden kanske det kan vara skrået från Roche de Mio i La Plagne med Grand Bec i bakgrunden?

PC hade knäckt denna fortare än man hinner säga Eros Ramazzotti...
Har beslutat mig för att sluta gissa vilt.
Nej förresten, Gresonney?

Jag tycker personligen att ni började med ett par starka gissningar, men har sedan dess seglat lite vilse.. Har för övrigt slängt upp ytterligare en bild nu.

Jag tänkte mig visserligen Hochjoch, men Schruns är ju byn nedanför och Silvretta Montafon är ju samlingsnamnet för det större området tillsammans, så why the hell not.

Bra bra, din tur @Kalle_Luzern !!
Yay! Elände att leta lavinstaket på kartan men lönade sig... :LOL:
Ovanför vilken skidort finns det här liftburna åket? Taget i färg, även om vädret gjorde det mest svart-vitt...
IMG_0180.JPG

Tillbaka
Topp