Ivo del Scandi
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Kölsjöfjället 967?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den var svår.Japp valmfjället är det!
Jeg tenkte det men uteslöt det. Men det var felDen var svår.
(Men kul att jag hann före @STORPOTATEN och @Skantz som varit på Sonfjället betydligt fler gånger än mig![]()
Jag som bor mittemot sonfjället hade inte ens en aning om valmfjället.....Den var svår.
(Men kul att jag hann före @STORPOTATEN och @Skantz som varit på Sonfjället betydligt fler gånger än mig![]()
Ruskigt bra gissning.Monte Lema?
Fel land. Du var närmare förutCol du sommerlier
Jag sa: leta längre västerut, inte norrutSan Bernardino Alpe Confin?
Hur ska du ha det, var vi för långt västerut eller ska vi leta längre västerut? Gick åt nordost...Jag sa: leta längre västerut, inte norrut![]()
Är det inte Italien? När då förut?Fel land. Du var närmare förut
Ajaj.Hur ska du ha det, var vi för långt västerut eller ska vi leta längre västerut? Gick åt nordost...![]()
Nope, Madesimo är en högst levande skidort (till skillnad från platsen jag letar efter).Campodolcino
Där satt den!Esino Lario?
Letat men inte riktigt hittat något ställe där kullarna stämmer
Edit: nu ser jag att Cainallo i Esino Larios kommun verkar stämma
Luktade ju Ticino eller angränsande berg/kullar i IT lång väg, men finns många små ställen och dalar att leta i...Där satt den!
Vi fikar på Rifigio Cainallo, vid en av alla dessa övergivna italienska skidanläggningar.
välförtjänt då du var i närheten redan vid första gissningen![]()
Varför är den nedlagd?Där satt den!
Vi fikar på Rifigio Cainallo, vid en av alla dessa övergivna italienska skidanläggningar.
välförtjänt då du var i närheten redan vid första gissningen![]()