KalleBackeus
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej inte riktigt det heller. I bakgrunden Aiguilles Rouges. Inte så många fler stora restaurangterrasser att gissa på tror jag.1922 då?
Nej faktiskt inte det heller. Aiguillerna i bakgrunden är på andra sidan dalgången, och vi är alltså på den nordvända sidan.Ja ja, ni är i Flegere? Ett fruktansvärt ställe, köar, dyrt, dåliga och få restauranger, stenar. Och det blåser hela tiden mera än i Åre!
Ja! Äntligen! Visst är det stora restaurangen vid Lognan på Grands Montet. Över till @FredrikLarsson123
Gillar fågelskådning, men lyckas inte hitta någon papegoja i bilden. Kanske dags för besök till optikern igen...Tycker mig se en papegoja i träden = Australien
Australien är riktigt! Men vilken ort är vi i?Tycker mig se en papegoja i träden = Australien
Korrekt! Över till dig!Mt buller?
Nä, det var ett spratt. Men jag tyckte mig känna igen den där typen av träd där det kan finnas papegojor@Ivo del Scandi : liksom @Kalle_Luzern gillar jag fåglar men kan inte hitta papegojan - var är den?
Nä, det var ett spratt. Men jag tyckte mig känna igen den där typen av träd där det kan finnas papegojor![]()
Nope. Jag är i en skidanläggningSonfjället?
En del av drommen 1140Vad heter berget?
Du är i HöglekardalenVad heter berget?
Welcome back mr Skantz!En del av drommen 1140
Tack, gled in när jag satt i bilen och vänta.Welcome back mr Skantz!
Visst är det Drommen
Rätt, imponerande att ta den.Här var det tyst - Juthatten kanske?