MrHotDog
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Det stämmer bra. Din tur.Zell am See.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det stämmer bra. Din tur.Zell am See.
Pausunderhållning medan vi väntar. Jag matade in "big potato skiing" i en AI-modell och bl.a. följande bild genererades. Ni som träffat honom, är det likt?
Visa bilaga 18643
Här kommer en jämförelsebild.
Visa bilaga 18644
Enda felet med din bild @fredw är att han föredrar puder….![]()
Men Piste carver borde kanske bli rättvisande???Tack, jag är glad att den bilden gör honom bättre rättvisa än den datorgenererade! Försökte mata in en del annat som t ex "Hawk offpiste", "skiing in skåne" och "Ivo del Scandi" men vågar inte visa upp resultaten här.![]()
Över 30 gr och sol där jag är nu.På att
Men Piste carver borde kanske bli rättvisande???
Nja... jag försökte fylla i varianter av det, se olika resultat nedan. Man ska inte litat på AI.På att
Men Piste carver borde kanske bli rättvisande???
Över 30 gr och sol där jag är nu.
Vart är man självklart på väg då?
Inte rätt.Paddington Station
Ålandsbåten till Mariehamn??
Nej.
Du är på rätt väg! Vill gärna ha efternamn på ettan men ser nu att jag inte frågade efter det. Hon heter Florence Welch.2. Gissar på Sidney Myer Music bowl
1. Florence?
Var för specifik? Melbourne? Fast på postern står det Adelaide på 16:e, mystiskt.Du
Du är på rätt väg! Vill gärna ha efternamn på ettan men ser nu att jag inte frågade efter det. Hon heter Florence Welch.
Och en annan stad/plats på tvåan. Datumet bör ge svaret.
Aha, ok. Så postern stämde men inte resten!Det var i Adelaide. Din tur Kalle!
Ja, så långt hemifrån var jag inte igår.Dents du Midi tänkte jag först svara….
Men så insåg jag att det var i fel del av Schweiz för dig.![]()
Nej, inte i Glarus. Jag var i en grannkanton och balanserade på gränsen till hemmakantonen. Massivet har varit med förr.Man får börja nånstans… Glarus?
Visst är det Pilatus med Rigi bakom till höger!Ser ut som Rigi Kulm i fjärran till höger?
Pilatus?
Carrara och Cararramarmor?
Japp och de är en del av Apenninerna.Apuanska alperna tror jag bergen kallas…..??
Helt rätt!!Klövasten i Glemminge och synen blir förvänd