Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Som av en händelse så har jag snö-kiteat där några gånger. Här är ett litet filmklipp från en av gångerna:Yes. Kör på.
Ny bild. Var är det här?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Som av en händelse så har jag snö-kiteat där några gånger. Här är ett litet filmklipp från en av gångerna:Yes. Kör på.
Det är rätt.Så här tror jag det ser ut nedifrån. Jag gissar på Les Diablerets (Glacier3000).
Visa bilaga 27425
Nope.Jag känner igen den där viadukten, var det i närheten av Monte Lussari då?
Det är ju tusan också, jag känner alltid igen en bild även om jag sett den för evigheter sedan, men jag kommer ju ofta inte ihåg namnet….Nope.
Nu står jag vid grytorna, så det får bli en skriftlig ledtråd. Du har ju helt klart hittat rätt land.![]()
Stor St Bernhard kanske?Luktar hund tycker jag… Saint Réhmy en Bosses/Crévacol?
Ghost!!!Försöker mig på något då, en dag för tidigt kanske för hårdrock men men… Fika på juldagen, vilket hak och vilket år?
Och året kanske 2022??Är det möjligtvis Alpstubli am Trübsee??
Är det möjligtvis Alpstubli am Trübsee??
Rätt på haket, nära på året.Och året kanske 2022??
Visste ju att Finland är en timme före, men juldag har ni väl ändå inte haft redan i år?Men det är Bärghuis Jochpass året är 2023.
Tur man passerat där med en grym Engelbergsguide!!!!Hawk har redan hittat rätt ställe.
Jajamän, lite slamkrypare men inspelad 2021. Din bild @Hawk100Va!!! Är låten från 2021????
Chans finns väl alltid, men inte för att åka pist bara för att det råkar vara lite hårt!Tur man passerat där med en grym Engelbergsguide!!!!
Vågar man hoppas på ny chans till guidning v 6 i vinter????![]()
Ber om ursäkt för mitt sällskap!!!Chans finns väl alltid, men inte för att åka pist bara för att det råkar vara lite hårt!![]()
Titlis runt lockar mig inte alls, gillar inte rep och att klättra bredvid hundra meter höga stup.Ber om ursäkt för mitt sällskap!!!
Titlis runt i vinter…..???
Eller så hänger du med till Disentis om det har snöat där….![]()
Stämmer bra det!! Bilden fri då…!!!Stockholms stadshus
Om det är rätt går bilden till valfri skidåkare som gissat rätt på färre än 10 bilder i denna tråd. Efter kl 16 fritt fram
Trevlig helg!
Ja, att det är Engelberg var väl givet.Tror du är i Engelberg, kan det vara Jochpass? Ren gissning..
Yes! Över till dig @MrHotDogLaubersgrat kanske