fredw
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Man ser tydligt Seiser Alm, Sella massivet, Marmolada och mycket mera.Sparar ner det fotot!![]()
Ja, definitionen är väl lite flytande men många anser nog det som Östeuropa.Östeuropa? Ingen egentlig gissning kanske men…
Längre söderut!Polen. Zakopane
Clouseau hälsar: Borde känt igen det snabbare men är inte van vi den vinkeln… Kände dock igen Adige-dalen som leder upp till Brennero. Spanade på Bolzano men misstog flodens förlopp genom stan och fick inte ihop det. Ser nu t om Yoghurtfabriken vid autostradan som jag kört förbi 100 ggr…Man ser tydligt Seiser Alm, Sella massivet, Marmolada och mycket mera.![]()
Ser ut som Hohe scharte bahn i Bad Hofgastein?Var är bilden tagen? Gärna med angivande av namn på liften.
Visa bilaga 27595
Chapelle Notre-Dame de l`Iseran Verkar den heta.. i Valdisere
Båda namnen kom upp - har ingen aningJa, du verkar ha hittat det. Jag har egentligen för mig att kapellet heter
Chapelle Notre-Dame-de-Toute-Prudence och passet l'Iseran men det ger såklart rätt. Din tur!
NopeYllläs?
ja å kallt, tror kvicksilvret darrade runt 25 därJäklar va vackert![]()
Yess där satt den. Kör på med hård rocks fredagNorrlands Guld men i blåvit tappning
En Finsk skidort?
Levi?