Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Eeeey, inte skämta om mina barndomstrakter!Restaurang "Vita Huset", Brandbergen?
Skojar, vi väntar på mannen från Österbottens (?) vindpinade vidder.
Eeeey, inte skämta om mina barndomstrakter!
I Brandbergen är man uppväxt och fostrad i det hårda klimat som då rådde, säkert hårdare än de vindpinade vidderna i Österbotten till och med.
Vilket gjort mig till den mjuka och kuvade mus jag idag är.![]()
Jaahas=Jasså där. Men i vilken by var det så "roligt" att åka (längd)skidor? Aj härregud att det är hårt så högt där uppe, över 1300 möh.
Just där. I Brusson. P.S. Mössan (Svenska landslagets) är hyllning till min älskling Frida K, men det får ni inte berätta till min fruga! Din tur @fredwKanske här?
![]()
Google Maps
Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.maps.app.goo.gl
Funderar mest på herrarna där, är de släktingar med Deadpool eller dylikt månntro?Var är han ute och seglar nu?
1. En stad med centrum till höger utanför bild..
2. Nämn en förstad som ligger bakom fotografens rygg. T ex den ort dit massor av färjor går från en kaj i huvudortens centrum.
Visa bilaga 29395
Där ser man.. fel på alltSydney och Manly yes. Nyårsafton 2017!
Fabian, det är en privatägd Bavaria cruiser modell större. Ingen ”äldre Elan”.
Ordet till Kalle!
Nej nej, fel land.Är det nu valluga igen?
Hmmm, nu blir det ett moraliskt dilemma här. Gissade ganska nyligen på denna topp med "vita piggen", men det blev ju inte godkänt. Då är frågan om jag kan godkänna vita picken? Låter ju mer som en sån där "naturfilm". Hmmm.....Bergstoppen är ”vit” men är det också en ”pick”?
Hmmm, nu blir det ett moraliskt dilemma här. Gissade ganska nyligen på denna topp med "vita piggen", men det blev ju inte godkänt. Då är frågan om jag kan godkänna vita picken? Låter ju mer som en sån där "naturfilm". Hmmm.....![]()
![]()
Bra lunch!Jag får liknande association och kommer att tänka på nedanstående tänkvärda historia. Tyvärr inte textad så ni får träna er på att förstå denna härliga "true blue aussie" australiensiska engelska. Ursäkta den inte helt "PK" illustrationen.
Nej, fel land.Kan det vara ravinen i Klövsjö?
Det är det!Olympiabakke Kvittfjell?
På Les Terrasses De Montgenèvre kanske?Tar en bild som lika gärna hade kunnat passa "Visa din fika"-tråden
Vad sitter jag och avnjuter en klassisk kaffe-bärs?
Visa bilaga 29423