Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)

Alltså, seriös kudos på att du lyckas ta en bild på stan jag bor i och få mig att tro att det inte alls är där @Pillard
Instämmer till fullo vad gäller Lavancher förresten. Okaj, över till att rota i hårddisken.

Snöhög.JPG

Denna kanske är i lättaste laget, men skitsamma. Ort, samt vilken del av skidområdet vi befinner oss i, tack. :)
(Pluspoäng om någon vet vad det är för skidor yours truly har på sig.)

Edit: Vill även tillägga att jag älskar kombinationen av hög fart och okontrollerad bakvikt på mannen i bakgrunden. Svisch!

Här kommer nästa. Värt att påtala att det inte är nån räv på bilderna utan vår finska lapphund :)
Bild3.jpg

Bild2.jpg

Väldigt svårt att vet hur svår en bild är såklart. Jag tycker det flesta är sketsvåra.

Denna bör inte vara allt för svår, ändå hyfsat känt ställe tror jag. Jag kommer inte ihåg namnet på rännan, så skidorten räcker.
IMG_3351.JPG

Höhö. Det typiska "hyfsat kända" stället i Kanada som dök upp i mitt huvud av någon anledning. Ny bild kommer snart. Hamna mitt i barnnattning här igen

Hade det gått att ta den utan att man såg Idre fjäll i bakgrunden?
Tänkte själv seiva att du borde skippat den bilden för det blev för lätt 😉

Nipfjället i bakgrunden hade räckt för mig, men jag var inte med på noterna. Men som alltid, allt är lätt när man kan det.

Tänkte själv seiva att du borde skippat den bilden för det blev för lätt 😉

Nipfjället i bakgrunden hade räckt för mig, men jag var inte med på noterna. Men som alltid, allt är lätt när man kan det.
Haha! Hade tänkt att bara ta den först men det blir så pinsamt när ingen kan heller...

Här kommer en riktig bjudning! Kan inte minnas att den varit med än, så jag tänkte att vi rycker av det här plåstret. Räcker INTE med bara orten utan jag vill förstås ha namnet på berget. Som tur var så var jag både usel fotograf och hade kass mobilkamera på den här tiden, så det kanske kan ge lite artificiell svårighetsgrad ;)

Vem är snabbast på avtryckaren?
IMAG0259.jpg

Snödjup

Tillbaka
Topp