Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Katsching, där var du snabb!Påminner lite om Pisaillasglaciären i Valdi
Kul! Älskar det stället också. Går att åka rejält snabbtKatsching, där var du snabb!
Snabbt fixat! Svårt att veta hur svår en bild ärStädjan! Idre!
Jag förstår inte frågan1133 inlägg i denna tråd på första veckan. Galet. Hur stiger man av?
Det var faktiskt inte rätt någonstans. Jag kan ge en ledtråd om nån timme om ingen kommer på det.Inte mycket att gå på men slänger ut en val d'isere!
Inte Red Mountain.Försöker komma på vart Corin har säsongat någonstans. Nordamerika? Red Mountain?
Ja, visst är det väl Whitewater?
Jajjebox! Så svårt var det inte dåWhitewater
Hade det gått att ta den utan att man såg Idre fjäll i bakgrunden?Städjan! Idre!
Det hade då inte jag tagitHade det gått att ta den utan att man såg Idre fjäll i bakgrunden?
Tänkte själv seiva att du borde skippat den bilden för det blev för lättHade det gått att ta den utan att man såg Idre fjäll i bakgrunden?
Haha! Hade tänkt att bara ta den först men det blir så pinsamt när ingen kan heller...Tänkte själv seiva att du borde skippat den bilden för det blev för lätt
Nipfjället i bakgrunden hade räckt för mig, men jag var inte med på noterna. Men som alltid, allt är lätt när man kan det.
Visst är det så. VarsågodChamonix Aguill de Midi