PisteCarver
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Det ligger väl i Bosnien?Jahorina, Serbien
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det ligger väl i Bosnien?Jahorina, Serbien
Stenmark och två till.Go Roaster. Ser ni vilka det är på fotot ovan?
Och han till höger? Vet ej vem det är i mitten. Gunde var stor där också.Stenmark och två till.
Han vann väl två guld där 1984?
NäppAndermatt
Till höger ser ut som Bojan Krizaj. Träffade han tillsammans med Stenis en gång i Järvsö i min barndom.Ok Roaster var först! Men det ligger i Bosnien, inte Serbien. Vid Sarajevo.
Stämningsfoto från uthyrningen:
Visa bilaga 6481
Helt rätt! Guldstjärnan får du också!Monterrosa Malfatta
Fel världsdel
Fel världsdel
Såg nu att du ville ha namnet på orten också. Sorry! Läste bara första meningen och tänkte att nu måste jag vara snabb! Visste faktiskt att det var Bydalen om det kan ge mig lite upprättelse.skalt var snabbare. Annars kom jag på att man kan använda flera anläggningsnamn. Men för mig är det Bydalen som gäller, även om (den något oansenliga) Dromliften ligger i Höglekardalen. Falkfångarfjället ligger längre in i dalen.
Är det samma liftkort i Bydalen som Drommen nu? Har väl alltid annars varit olika.Såg nu att du ville ha namnet på orten också. Sorry! Läste bara första meningen och tänkte att nu måste jag vara snabb! Visste faktiskt att det var Bydalen om det kan ge mig lite upprättelse.
I min mening inget fel att lägga upp bilder på exempelvis Drommen! Den här tråden behöver variation. Kan inte bara vara 3000-meterstoppar i alperna
Helt riktigt, snyggt jobbat. Kanske var lite för lätt.
Såg nu att du ville ha namnet på orten också. Sorry! Läste bara första meningen och tänkte att nu måste jag vara snabb! Visste faktiskt att det var Bydalen om det kan ge mig lite upprättelse.
I min mening inget fel att lägga upp bilder på exempelvis Drommen! Den här tråden behöver variation. Kan inte bara vara 3000-meterstoppar i alperna
Jajamensan!Är det samma liftkort i Bydalen som Drommen nu? Har väl alltid annars varit olika.
Är det samma liftkort i Bydalen som Drommen nu? Har väl alltid annars varit olika.
Ok, det är ju ihopbyggt nu så det kan ju vara vettigt.Jajamensan!