Ivo del Scandi
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Fel sjö, delvis rätt pass. Ej godkäntNu får du styra dig gosse...
Är det Tossåssjön med Lunndörren där borta?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fel sjö, delvis rätt pass. Ej godkäntNu får du styra dig gosse...
Är det Tossåssjön med Lunndörren där borta?
Svårt att svara på en fråga som inte finns?Fel sjö, delvis rätt pass. Ej godkänt
Hade det varit någon annan hade jag godkänt. Men av dig förväntar jag mig exakt svar och höjdangivelseSvårt att svara på en fråga som inte finns?![]()
Jag kan fortfarande inte ge ett exakt svar om det inte finns en fråga?Jag börjar ju segla upp som en utmanare till kung PC och prins Potatis.
Här kommer en hyfsat lätt bild
Vi får nog kröna dig till kungen av trådenJag kan fortfarande inte ge ett exakt svar om det inte finns en fråga?
Men...det är ju Storådörren! Med de två topparna Synder- och Nörder Storådörrfjället. 1490 respektive 1526 möh.
Precis, nån måtta får det vara.Vi får nog kröna dig till kungen av tråden
Du behärskar både alperna och Skanderna!
Över till @STORPOTATEN igen
Jag säger som @Ivo , jag hade nog gett godkänt, men av dig förväntar jag mig ett fullständigt svar...Schweinhaxe Österrike
Schweinshaxe Österrike
Tyskland och Bayern la jag till minuten efter.Jag säger som @Ivo , jag hade nog gett godkänt, men av dig förväntar jag mig ett fullständigt svar...
Asch då, det ger jag väl godkänt för. Men det är också väldigt vanligt förekommande i södra Tyskland, där Schweinshaxen på bilden för övrigt avnjuts.
Surkål och knödel skall även det finnas på tallriken för en godkänd och rikare upplevelse.
Schweinshaxe Österrike
Även vanlig i Tyskland och Bayern t ex
Enjoy!Favorit i repris? Vågar inte svara, ska just få min första Astra-spruta...Vi ses på andra sidan.
Ursäkta att återkopplingen har dröjt, har varit upptagen.Den stora ön heter Ko Adang?
Sandbach...Öhhhh... Saaalbach?!![]()
Den här var ju lätt då du lagt upp den där stranden tidigare.Ursäkta att återkopplingen har dröjt, har varit upptagen.
Visst är det Ko Adang, som har små ödestränder här och var där man kan göra egna strandhugg. Korallreven börjar ofta redan 5-10 meter ut från strandkanten. Det inre av ön är bergig och otillgänglig djungel.
Hoppas att ni fick lite "paradise-feeling"...?
Kanske ska undvika att visa videon för fru PisteCarver, hon kan ju få för sig att vi ska sluta med skidåkning och börja med island-hopping igen.
Då är det din tur igen @STORPOTATEN !
Berg, stränder eller korallrev - spelar ingen roll vad jag lägger upp, du tar allt ändå!![]()
Nix.Aiguille de Tré la Tête
3930
Les Houches
Verkar som att tråden blivit bombad?buy fake and real passport id cards drivers license
(...)
BUY FAKE REAL PASSPORT DRIVING LICENSE ID CARD VISA SSN
Jag har rensat. Bra att ni rapporterar in med Rapportera funktionenVerkar som att tråden blivit bombad?![]()
![]()
Nix.Mont Blanc från Courmayeur?
Bilden är inte zoomad - från mobilen.Det är en extremzoomad "lurifax-bild". Översta toppen (liknar Matterhorn) är inte samma berg utan befinner sig bakom det första berget.
Skulle kunna vara toppen på Matterhorn 4478 m fotad från Grächen, men jag vet inte...![]()
Så ska en slipsten dras. Bra bra.Roche de la Muzelle 3465 m från Les 2 Alpes.
Har lite ont om tid - ni får vänta ett par timmar...
Spelar ingen roll, de serverar ändå inte Schweinshaxe...Läser just att man planerar "lifta ihop" Les 2 Alpes med La Grave! Är det bra? Har inte varit på någon av dessa orter.