Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tackar!Trysil, veldig godt! Din tur igen
Asch, bara jag som tog en öl till maten... Klart du har rätt. Snurrig här.Piramide Vincent
Ghiacciaio di indren
Jag kanske har rätt också?
Japp din tur igenMont Fort, Verbier
NejTrysil?
Toppstationen på Hovärken vid årsskiftet. Mörkt, kallt och elbelyst som det ska vara i fjällen.Jag gissar på Lofsdalen.
Ser onekligen bistert ut...Toppstationen på Hovärken vid årsskiftet. Mörkt, kallt och elbelyst som det ska vara i fjällen.
Helt korrekt Big Jim, din bild! @Big Jim McKay
tur att du överlevde om det var så här...Skoj, tack.
Jag ska snart packa ihop skidorna och köra hem från just Lofsdalen
Jag lägger upp en bild då.
Här det inte bistert.Ser onekligen bistert ut...![]()
Var är det någonstans?Här det inte bistert.
Gött e de just nu!(för 30 min sen)
(ursäkta inhoppet - utanför tävlan)
Fjällen är grymt bra @Ivo !
Visa bilaga 9039
Det kan jag inte säga att @macl , det är ju gissa bilden-tråden.Var är det någonstans?
Fjällberget Ludvika?Jag har följt tråden sedan inlägg nummer 1 och är nu lite exalterad över att själv få lägga upp en bild.
Bildgåtorna brukar lösas synnerligen snabbt men jag hoppas att ni får klura på denna ett tag.
Trots sin ringa fallhöjd ligger anläggningen på bilden mig varmt om hjärtat.
Så, var är bilden tagen?
Visa bilaga 9041
Som jag tidigare skrev kommer jag nu att sitta i bilen och mina möjligheter till feedback är aningen begränsade.
Rätt bra gissning verkar det som när jag söker på den anläggningen, lika många pister men Fjällbergets fallhöjd är större.Fjällberget Ludvika?![]()
Bra gissning, men Saltsjöbadens Skidbacke har lägre fallhöjd.Kan det vara Saltsjöbadens skidbacke?
Nej, inte rätt.Kanisbacken
Inte heller rätt, men den verkar också ligga vid vatten, och på de bilder jag hittar ser de rätt lika ut.Väsjöbacken?
Inte heller rätt.
Nej, den gissningen tar anläggningen i den aktuella bildgåtan som en komplimangBorgarfjäll
Haha, Grattis!Härregud! Åland? Germundö?