Kalle_Luzern
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Hemsedal kanske?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, vandrar man upp några meter ifrån där min senaste video är tagen ifrån så har man precis den här vyn.Sydväst om Ramundberget, med Helags i fjärran?
Hehe ja ditt klipp gav en liten refresher! Schysst av dig att lämna över åt en rookie ;-)Ja, vandrar man upp några meter ifrån där min senaste video är tagen ifrån så har man precis den här vyn.![]()
Alltså, jag vet ju att du har rätt svar.... men vid sådana här tillfällen tidigare så har vi väntat på att bildgåtans ansvarige har bekräftat att det är korrekt.Hehe ja ditt klipp gav en liten refresher! Schysst av dig att lämna över åt en rookie ;-)
Kan jag lita på att det är rätt och lägga upp en bild innan jag ska sova, eller behöver jag vänta på @jaksu?
Haha! Det får vi hoppas!Kanske en sån fin bild kan få t o m PC att ta en paus i sitt pistkarvande och fundera på att åter ge sig iväg utanför!![]()
Inte en susning. Men något får vi väl gissa på, Lizard bowl, Fernie?
En synnerligen snygg bild!Haha! Det får vi hoppas!
Hmm... du får inte ”stressa” mig med sådant.Kanske en sån fin bild kan få t o m PC att ta en paus i sitt pistkarvande och fundera på att åter ge sig iväg utanför!![]()
Om du åker nordväst ett antal timmar kommer du dit bilden är tagen!Jackson hole? Corbet`s på bakgrunden?
Ungefär 140 mil fel!Pipeline, Snowbird?
Tänkte precis lägga upp en till!Jag tror att din bild är för svår, den ger för lite detaljer av omgivningen att kunna ”spana” på. Då blir det bara någon som har varit just där bilden är tagen som kan lösa gåtan.
Närmar sig!!!Whistler/Blackcomb Coulouir Extreme?
Saudans Couloir = Couloir Extreme!Saudan colouir?
Nix! Spåren man ser till vänster är från folk som har skråat ut från 7th Heaven-liften i rakt motsatt riktning från Couloir Extreme!Kan det vara Spankys ladder?