Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jajamensan!!!!Adnetjårro?
Kul! Den har jag åkt också men kände ändå inte igen den till att börja med. Snart kommer ett berg.Jajamensan!!!!
Rätt! Hur är det ens möjligt.Klövsjö?
Ha ha. Fast det var ändå för lätt.En tall! (Eller menar du granen?)
Haha ibland ska man ha turRätt! Hur är det ens möjligt.![]()
Jag hade faktiskt också kunnat se skillnad på @Ivo och ett fjäll!Det är inte Ivo i bakgrunden...
Inte vet jag, jag känner ingen. Men det finns ju ett ordspråk: ”Alla känner apan, men apan känner ingen”.Hmmm känner alla varandra här?Eller... är ni kanske samma person?!?
Hmmm... är jag apan?Inte vet jag, jag känner ingen. Men det finns ju ett ordspråk: ”Alla känner apan, men apan känner ingen”.![]()
Ja, du visade alldeles för många träd på bilden...Ha ha. Fast det var ändå för lätt.
Det är vi nog båda två!Hmmm... är jag apan?![]()
Förstår och sörjer ännu att jag missade chansen i Åre. Funderade på träffen i ”Kittel” men det ligger ett tresiffrigt antal mil och 15 timmars körning bort...
Vem det än är, sluta använda högsta nivån på hälhöjare - du går in i helvete för brant!Vem syns på bilden och vad heter fjället i bakgrunden? Visa bilaga 9794
Fjällfjället?Vem syns på bilden och vad heter fjället i bakgrunden? Visa bilaga 9794
Du har helt fel: Crest 10 är jättefin men jag saknar ett till steg på hälhöjaren (som de dyrare ATK modellerna)Vem det än är, sluta använda högsta nivån på hälhöjare - du går in i helvete för brant!
Jag har fyra konton på freeride, annars skulle jag aldrig vinna en diskussion rörande salomon shiftHmmm känner alla varandra här?Eller... är ni kanske samma person?!?