Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Stämmer bra, bilkyrkogården på Kyrkö mosseKyrko mosse närä Ryd (Tingsryd)?
Tackar! Jag har sett den tidigare i någon av norska Apetors youtube-filmer! Jag tycker alla mina sommar bilder är för svåra. Så en skid bild igen. Först tänkte jag fråga om, vad hette denna dag. Dagen hette "go big or go home". Men, var är vi i bilden?Stämmer bra, bilkyrkogården på Kyrkö mosse
Javisst! Där bakom kan man se "den högst liggande lift stationen i Tirol", är det 3440 meter.Snyggt skutt!![]()
Pitztalergletscher?
Ja, väldigt karaktäristisk och den jag tog det på.Javisst! Där bakom kan man se "den högst liggande lift stationen i Tirol", är det 3440 meter.
Hoppades den skulle gå lite lättare än den förra...lausanne?
Så visar det sig att vår finske vildman inte bara känner till avlägsna forsar och höga berg.The Shard, London, nära Borough Street. (och London Bridge)
Det är inte cartwheel, då jag har nästan hela båten i luft (aerial move). Och, vi är i Finland.kan det vara en "cartwheel"? (jag har inte paddlat på typ 20 år..)
forsen skulle kunna var här i Jämtland eller varsomhelst
Nästan 600 km från Helsingfors. Inte barrel roll, då jag börjar från bak surfen.Helsing-fors?
Barrel roll kanske det kan heta?
Inte Kultaa, Kymijoki. Kultaa är nästan min hemma fors, bara 40 km hemifrån. Och inte Sisu, allt i freestyle kayaking kommer från America. Men, liksom jag sade, vi har en ganska stor tävling där jag frågade efter en vecka.Kultaa, Kymijoki?
Just så! Neitikoski i Lieksa och back Pan am! Jag skulle ha givit rätt också för back blunt eller back stab. Min första back Pan am någonsin, och Dennis lyckade ta foton. I morgon bitti igen dit, 8 dagar forspaddling och gös fiske.Neitikoski Lieksa och Back pan am?
Korrekt det är Fongen, fjället Meråker, Tydal och Selbu kommun möts. Bilden är tagen för en vecka sen.Fongen då kanske?
Fattade inte ledtråden med låten/videon förrän efter de övriga ledtrådarna och såg namnet på kartan...Korrekt det är Fongen, fjället Meråker, Tydal och Selbu kommun möts. Bilden är tagen för en vecka sen.
Din tur @Kalle_Luzern
Fy fan i helvete! Sett den där vyn flera gånger, paddlat där Meråker creek (Gedda!), Forra, och min favorit älv Garbergs.Korrekt det är Fongen, fjället Meråker, Tydal och Selbu kommun möts. Bilden är tagen för en vecka sen.
Din tur @Kalle_Luzern