Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
najj....Ischgl?
Rätt land!Ischgl?
Rätt svar! Serfaus-Fiss-Ladis kan jag varmt rekommendera för sommarlovet! Mycket billigt boende, vi betalade ca. 80 euro för ett duppelrum i hotell, med bra frukost, stor bastuavdelning, och liftkortet vad med i priset! Bra för vandring, man kan hyra också el-mountaicyklar, fint för oss gamla tjockisar, jätte bra forspaddling i närheten, också rafting (Inn Giarsun juvet), Samnaun är nära (kan köpa 80% Stroh billigt!) osv. Din tur @Schifoan !Serfaus-Fiss-Ladis
Rätt svar. Mölltaler Gletscher som på 3150 m erbjuder skidåkning även i juli. Tillbaka till KaitsuH.Jag tror att det är Mölltaler Gletscher. När vi kör hem från Bovec, Slovenia, vi ganska ofta har stoppat där.
Inte Galtis. Har aldrig tidigare hört om Galtis. Kollade, ser ut litet likadant! Fallhöjd är i samma storklass.Galtis?
Rätt land! Och sjön där nere i bilden är stor, mycket större än Siljan.Vuokatti?
Rätt land! Och sjön där nere i bilden är stor, mycket större än Siljan.
Det är Koli, mitt favorit ställe här. Bra branta pister och aldrig mycket folk. Lade bilden, då vi skall just börja köra till Lieksa, men nu för forspaddling. Din tur @Ivo del Brallo !då är det väl Koli eller Ukko-Koli..
nope. men rätt landDundret?
Nope. Ni är alldeles för långt norrutLuossavaarabacken?
Ser ut som konstgjorda ”berg” efter någon gruva.Nope. Ni är alldeles för långt norrut
Nej, Trillevallen är genuint och mysigtTrillevallen?
Det är alltså en slagghög från en gruva?Nej, Trillevallen är genuint och mysigt
Du är på rätt spår. (Minns hur jag lurade kalle med Östersunds snötipp). Ingen gruva dockSer ut som konstgjorda ”berg” efter någon gruva.![]()
Fel ställe (men det stämmer att jag aldrig åkt skidor där heller).Kläppen?? EDIT: Lindvallen?!?
Mysko bild oavsett. Ser verkligen inte mysigt ut. Sitter du i en drönare och fotar?![]()
Vetefaen om jag ska ge rätt på det; Idre stämmer visserligen men det är inte Städjan utan sparade snöhögar som syns i bild. (Inga slagghögar alltså). Städjan är bakom min rygg när kortet togs.EDIT2: Idrefjäll med stackars Städjan i bakgrunden??
Kläppen?? EDIT: Lindvallen?!?
Mysko bild oavsett. Ser verkligen inte mysigt ut. Sitter du i en drönare och fotar?![]()