Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej, fel land.Funivie Airolo?
Nu är det rätt land. Men inte den liften.Garfreschabahn?
ja det var innan vi började åka dit (började åka dit när döttrarna kommit - typ tidigt 00-tal - fjällpulka till Solgropen osvden vägen har jag kört så många gånger - tänk att jag inte kände igen Hovärken (men jag tror jag sällan sett den från det hållet utan att några stenar tittat fram - när är bilden från?)
Jadu, när är bilden tagen.... Jag skulle tippa på mitten av 80-talet och en påsk. Definitivt en påsk. Och på den tiden när man kunde åka ner för Vita hissen utan att vara orolig för att förstöra skidorna helt och hållet.
Aj fan! Jag tänkte redan många gånger, att jag har sett det, men var?Det är Ahornbahn.
Berget Dristner uppe till höger i bilden.
Ja, berget Dristner är en klassisk vy när man står nere i Mayrhofen.Aj fan! Jag tänkte redan många gånger, att jag har sett det, men var?
Garfrescha är i Montafon.Var ju omöjligt efter PCs första gissning, då var man ju 110% säker på att det inte var Zillertal.![]()
Ja, precis. Menade att eftersom du inte tog den direkt uteslöt det ju Zillertal, känner du ju som din egen ficka…Garfrescha är i Montafon.![]()
Ja ja, jag var upptagen med annat och tog bara en snabb titt på mobilen. Till höger om Garfrescha finns det också ett berg som liknar Dristner.Ja, precis. Menade att eftersom du inte tog den direkt uteslöt det ju Zillertal, känner du ju som din egen ficka…![]()
Ja, du har ju stått på på exakt samma punkt och tagit en likadan bild en gång, så den kunde du förstås.Ingen som vill ge sig på denna 3-ländersutsikt?
Nåväl - grön är Langtauferertal och blå är Val Venosta.
Nästan. Den delar första biten med den efterfrågade.Vallon d'Arbi?
Samma bowl, men RocknRoll är mkt brantare och smalare.Rock ‘n’ Roll
Col des Mines är jag ute efter. Ett klassiskt åk att avsluta en dag i backarna med. Ofta i härlig vårsnö pga sitt soliga läge och alltid med en skön utsikt över byn ..Col des Mines?
Col des Mines är jag ute efter. Ett klassiskt åk att avsluta en dag i backarna med. Ofta i härlig vårsnö pga sitt soliga läge och alltid med en skön utsikt över byn ..
Shoot @fredw
Det var tider det!!!Här har vi vår baklängesåkandes vän @Hawk100 som utför lite akrobatik i Verbier under förra seklet.
Men vad heter denna legendariska ski-route?
Visa bilaga 17405
Wurd!pd får slita sig från jobb, familj och/eller annat sekundärt - ordet är ditt!
Nu har pd slitit sig från gymet. @fredw tog gott om tid på sig efter kl 10.
Det här borde vara enkelt.
Var åker fru pd, skidort och område, och i vilken pist hamnade hon.
@fredw är bänkad till kl 16.
Visa bilaga 17415
Det är ju alldeles mitt i prick. Vi följde spåret nedåt.Björkliden, men det ser inte ut som hon är på väg mot någon pist - snarare mot spåret upp mot Låktatjåkka...? (typ nr 16 på pistkartan..)