Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Visst var det den liften jag precis släpats upp av. Tog bilden då jag tyckte Gross Spannort såg så ovanligt spetsigt ut i det ljuset. Syntes ju snyggt i din bild från Grassen nyligen.Gletcherlift?
Snygg bild förutom ”kaffe-struten”.Tack för det!! Kul med en bild som jag för en gångs skull klarar av själv och utan ledtrådar….
Då blir frågan vart jag befinner mig på bilden nedan??
Visa bilaga 18326
Jag anade det…Alla karaktärer i bilden är fiktiva.
Helt rätt! Nyaste versionen av Okänd soldat. Det finns redan 3 versioner av filmen. Och Vilho (Ville) Koskela.Nej det är Koskela - okänd soldat.
Fel,
A - 5
B-1
C-2
D-3
E -4
F- 6
Edit: Förresten: jag tycker ju den röda backen "bredvid" gran risa är mycket trevligare. Åk ner den i fullt ös i ett sträck, jag tack.
då är det väl mullfjället?Nära, men drivan är inte på tyskhuvudet.
Bra @Hawk100
Den där piggen i bakgrunden har @STORPOTATEN haft med som bildgåta tidigare. Och till höger därom ser man väl baksidan på Bellecote, som ni pratat så mycket om?
Helt rätt!!Peisey-Nancroix, taget från Vanoise Express?
Precis!!! Ruskigt att åka från toppen på Bellocotte sägs det….Den där piggen i bakgrunden har @STORPOTATEN haft med som bildgåta tidigare. Och till höger därom ser man väl baksidan på Bellecote, som ni pratat så mycket om?
Vilka nyheter?Tog det på "piggen" så klart, Aliet.
Varför är orten som syns i bild i nyheterna just nu?
Visa bilaga 18334