PisteCarver
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
I vackra Skaune är det sol, 21 gr i luften och 29 i poolen.Kan meddela att Potaten inte sitter i skuggan. Det är 5+ regn och hård vind.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
I vackra Skaune är det sol, 21 gr i luften och 29 i poolen.Kan meddela att Potaten inte sitter i skuggan. Det är 5+ regn och hård vind.
Vilken dröm! Vi hade 33 grader igår, 36 i Wallis.Nu är det nära.
Kan meddela att Potaten inte sitter i skuggan. Det är 5+ regn och hård vind. Snart ska harren grillas![]()
Det är bara 19 gr i Mayrhofen just nu.Vilken dröm! Vi hade 33 grader igår, 36 i Wallis.Verkar hålla sig under 30 idag och över helgen, sen kommer riktiga hettan hit på tisdag och vem vet hur länge. Får nog fly till någon ort runt 1500 möh då...
![]()
Ännu närmare ( än kesusjön)Stortjärnen då?![]()
Har ni Bäverhojt med er att skölja ner fisken med?Ursäkta frånvaron men här är harr som skall tas upp, rensas, grillas och förtäras.![]()
Googlade precis bäverhojt...Har ni Bäverhojt med er att skölja ner fisken med?
Har tyvärr aldrig smakat Harr.
Är väl en laxfisk?
Har en nära bekant som ofta har flugfiskat Harr i norra Jämtlands vattendrag på sommaren.
Ingen bäverhojt så långt ögat når. Har förbjudit det. Däremot har han tagit sig fräckhet att ta med Radler...Har ni Bäverhojt med er att skölja ner fisken med?
Har tyvärr aldrig smakat Harr.
Är väl en laxfisk?
Du tänker rätt, men gissar på fel sjö.Fattar inget…Östra Helagssjön?
Say what?Vuelie Gohtere
Blev helt lurad av @Ivo del ScandiSay what?
Vi befinner oss i Skärkdalen.....
Så enkelt…..!!!
Bravo, bravissimo!!!
Så fram med svaret!!Efter jag hade kollat kartan hittade jag den i bilden också.![]()
Snyggt! Jag var precis på väg att lägga in en ny lika klargörande ledtråd….Sustlihütte SAC
Nu börjar det nästan bli värre än när jag sökte Güggihütte och den var typ fyra pixlar i Mönchs nordvästvägg.Då fortsätter vi på spåret med boenden i Alperna.
Vad heter stället som är väldigt inzoomat på bilden?
Visa bilaga 18822
Nej inte Graustock, men du är i rätt skidområde…..Graustock?