Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Inte mycket att gå på, men jag tycker att det luktar Hintertux.
Är det liften Kaserer 2 där i bakgrunden och pist röd 11 i förgrunden?
Ha ha, jag gick ju på den lift som syns i bilden, och om det är Kaserer 2 så är ju bilden tagen från Kaserer 1. Undviker alltid att åka släpen Kaserer 1 eftersom där brukar vara en massa ”päron” som ramlar vid påstigning, och liften stoppar hela tiden. Bättre att ta 6er Express Lärmstange 2 som når ”nästan” ända upp.har talat. Enda man kan tillägga är väl att bilden nog är tagen från Kaserer 1 om det var det som var frågan.
![]()
Det är ju alldeles utomförträffligt rätt!1. Korvetter ur Visby-klassen
2. De är byggda med stealth-teknik.
3. Skrov i kolfiberarmerad plast, och det är utformat med stora plana ytor med all utrustning inbyggt.
Tror jag?
Vilja? Har två!Det är ju alldeles utomförträffligt rätt!
Det låter ju nästan som att han skulle vilja ha en alldeles egen sådan där ”liten båt”.
Över till @STORPOTATEN !
Kolfiberarmerad plast, är det samma som Grilamid, supermaterialet i alla svindyra toppturspjäxor..?1. Korvetter ur Visby-klassen
2. De är byggda med stealth-teknik.
3. Skrov i kolfiberarmerad plast, och det är utformat med stora plana ytor med all utrustning inbyggt.
Tror jag?
Säkrast att kolla både pistkartor, bergfex och ringa turistbyrån för att verifiera pistnamnet nu. No 5 är ett av namnen som verkar stämma ja.Pist 5 på Ahorn? (Samtidigt som bilden tas ligger jag och plaskar i badhuset i Fügen misstänker jag….?)
Måste vara Rendalssölen, så Idre.Vilken svensk skidort kommer denna utsikt ifrån?
Norr om Åmål,söder om Åre
Oj!!!!En pausbild. Packade just grejor för resan till Pite älven. Och vad som fanns i frugans fullface creeking hjälm! Fick även två stötar i ansiktet.Visa bilaga 18891
Nix, ingen Stuben Geissleger. Även fel land (misstänker jag).Stuben Geissleger?
P.S. Lyckligtvis hade antihistamin, så inget problem.
Nix, men nu har vi hamnat i korrekt land och skidort.Mont Fort Les Lues?
Ja den har du ju åkt några tusen gånger så den var ju enkel. En riktig Verbier-klassiker.Stairway to heaven?
Helt rätt!Appenzeller alpenbitter. Ost har de också där, antar att det är vad du söker. De säljer även Appenzelleröl numera.
Alpspriten lämnar jag till en av mina skidkompisar både att köpa och inmundiga….Hur många flaskor köpte du?Kommer inte ihåg om jag provat bittern, vad gäller ost går jag hellre med Gruyere.
Här sålde de lokal alpost imorse, kollade inte efter snaps. Var är bilden tagen?
Visa bilaga 18894
Sååå....det...är.....Ostenpass....alltså?Hur många flaskor köpte du?Kommer inte ihåg om jag provat bittern, vad gäller ost går jag hellre med Gruyere.
Här sålde de lokal alpost imorse, kollade inte efter snaps. Var är bilden tagen?
Visa bilaga 18894
Nej, varken i Appenzell, Emmental eller vid Gruyere…Sååå....det...är.....Ostenpass....alltså?![]()