Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej, det här är högre än Pilatus Kulm tom.Fräkmüntegg?
Riktigt så enkelt var det inte.Mittelstation?
Säntisbahn är det! Mellanstationen i stolpen heter Stütze 2 (Stolpe 2).Kan det möjligtvis vara på Säntis?![]()
Nej, inte Kläppen, men rätt område….Sälen? Kläppen?
Det var kontstigt. Jag hittade Wärdshuset i bestämd form bara i Kläppen, men i obestämd form Wärdshus i många ställen.Japp, Lindvallen innan det blev stollift i Gustavbacken! Ca 30 år sedan bilden togs….
Din tur @KaitsuH
Kalle har hittat svaret igen! Nej, Silverbullet är inte alls tråkig, om du vill partia nånstans med 6 stycke unga STS Alpresor guider (gula jackor) och kanske 10 tal 16 åriga jätte fulla Svenska ungdomar.Du har ju slarvat med censuren… Kanske med flit iofs?
Silver bullet bar i Bad Gastein.
Nope.Å klätterklippan? Hägersten?
Dbe en av d få klippor jag från gbg har hört talas om
Jäkligt nära, men inte riktigt rätt del av den långa stranden…..Eller Baywatch beach
Pacific Palisades
Dags att gå Offline till on waterSanta Monica känns för lätt.
Så annars Will Rogers
Ripper?Dags att gå Offline till on water
Japp en Ripper 1.Ripper?
Min nyaste, käraste och dyraste! (Över 1600 euro för en PE-låda börjar vara litet för mycket!)
Där satt den!Venice beach.
Ja, ja! Baywatch och Pamela Anderson. En sak förstod jag aldrig. Varför valde hon Tommy Lee istället för mig?Där satt den!
Venice för 31 år sedan….
Ja, Kangaroo javisst. @Bultfeber är hot nu. En sak förstår jag inte. Varför har jag skid pjäxor på i bilden. Och ingen ryggsäck? Vad för fan har vi gjort då?Krazy Kanguruh
Kanske det är ditt sämre jag som e på bilden?Ja, Kangaroo javisst. @Bultfeber är hot nu. En sak förstår jag inte. Varför har jag skid pjäxor på i bilden. Och ingen ryggsäck? Vad för fan har vi gjort då?
Hoppas så. (Eller vi har börjat supa redan bitti på morgonen.)Kanske det är ditt sämre jag som e på bilden?