STORPOTATEN
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Snyggt!! Tignes eller Valdi, kommer inte ihåg exakt var bilden är tagen så endera duger gott!Tignes?
Tillbaka till Kalle!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Snyggt!! Tignes eller Valdi, kommer inte ihåg exakt var bilden är tagen så endera duger gott!Tignes?
Jo, du hade nog med Belalp (och jag också). Men det här är inte Belalp.Har inte jag haft med det? Belalp??
Braunwald?Jo, du hade nog med Belalp (och jag också). Men det här är inte Belalp.![]()
Jajamän. Den här bilden också från i måndags när jag var i Glarus. Glärnisch som tronar ovanför. SP som varit där och åkt? Minns inte så noga…Braunwald?
Stimmt ja. 2018 tror jag det var och så här kan det se ut när Televerket aka @Hawk100 är ute och åker i skogen där.Jajamän. Den här bilden också från i måndags när jag var i Glarus. Glärnisch som tronar ovanför. SP som varit där och åkt? Minns inte så noga…
Din tur @PisteCarver
Naj… det är tyvärr fel.Topp Ture verkar inte på hugget i dag heller, så jag chansar vilt på Cima Nera.
Se där ja!Hum hum hum. Nu har ju Kalle varit här och härjat, då bör skjutbanan vara öppen tänker jag...
Må vara Stor-Ramolkogeln?
Visa bilaga 26359
Jajamen, grabbarnas första smak av alperna, 2014. En bra påskvecka med mycket sol och skidåkning. Som det skall vara.
Nix, det är det inte. Tror den är helt stängd nu.
Nix. Men Härjedalen stämmer ju såklart bra.
Inte Mittån.
Bara för att det är Kalle med så många skalper, skall jag vara lite petig...Sör-Veman?
Kanske det. Men på Sonfjället lär du inte se några stugor...Vet du, alla de där fjällen där ser mycket likadana ut.
Är det möjligtvis ett litet vattenfall precis till höger i bilden? Via Ferrata Gimmelwald?Blir en sommarbild.
Var e vi?
Kalle får av historiska skäl vänta minst 5 svar![]()
Rättfredw din bild
Kan du leden?
Här bjuder jag på bilden som skulle vara ledtråden.
Men det finns tyvärr för lite ViaFerrata leder att välja på.