Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Ja, det tror jag, men det får bli en annan gång.Det är alldeles riktigt! Har du ngn bild från Saas-Fee?
Över till @xhib !
Vad heter berget med de fina brantåken?
Dock tyvärr inte åkta av mig.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det tror jag, men det får bli en annan gång.Det är alldeles riktigt! Har du ngn bild från Saas-Fee?
Över till @xhib !
Ja, det kan det.Kan det vara Liskamm?
Mycket riktigt finns dessa slott överallt i Italien. Men Italien är fel landHm, såna där slott finns ju lite överallt i Italien.
Kan det vara i Pont st martin?
du får rätt för den Fabian! Samma slott även om denna bild är tagen från annan vinkel.Är det den man ser när man kör in till Lechtal, på vänster sidan?
Öjdå, tänkte det skulle bli ledtråd åt andra....du får rätt för den Fabian! Samma slott även om denna bild är tagen från annan vinkel.
Andermatt? Spycher om jag googlade rättJag hugger den.
På vilken bar tas denna afterski öl?
Rätt, det är på Spycher. Minns inte om just denna afterski öl är väl förtjänt eller inte.Andermatt? Spycher om jag googlade rätt
Ulmer hütteVisa bilaga 34892
Tack! Vi kör en lätt! På vilket hak intogs fikan?
Yep kör påUlmer hütte![]()
All afterski öl är per definition välförtjänt!Rätt, det är på Spycher. Minns inte om just denna afterski öl är väl förtjänt eller inte.
Det är en Fiat G.91 fighter jet.
Mottolino Livigno.
Jag såg inte heller planet när jag var där, det kanske var bortforslat då?Jag gjorde just en Hawk och missade bilden från Livigno... Kan skylla på att jag aldrig såg det där flygplanet (och jag var där 2 veckor efter PC...), hur jag nu kan missa att det ligger ett helt flygplan i pisten!Berätta inte för fru fredw, hon skulle säkert tycka att det är helt typiskt mig.
Nej, kom igen nu! Skidområde inom dagsutflyktsavstånd från Luzern!För svår för mig herr luzern
Jag kör inte så långt, har ju Engelberg ca. 35-40 min bort. Oftast runt en timme till det här skidområdet, lite beroende på trafiken.När jag klättrade is i min ungdom var en dagsutflykt en sådär 3h enkel resa.
Inom 3h från Luzern bör det finnas ganska många skidområden...
Tyvärr inte rätt. Riktigt att vi är i centrala delarna av Schweiz, men längre österut.I Meiringen - Hasliberg?
En så kallad killgissning.
Var precis på väg att lägga upp en bild från parkeringen i Andermatt som ledtråd. Bilderna ovan från bortre delarna av systemet mellan Andermatt och Sedrun.Andermatt?
FjellheisenBjuder på en fin blåkupa från något år sedan, fredagen till ära.
Vad heter liften?
Hinner tyvärr inte lägga in något fredagsdicso just nu, men övriga uppmuntras komplettera med det!![]()
Då bjuder jag på Blümchen som sig bör!Bjuder på en fin blåkupa från något år sedan, fredagen till ära.
Vad heter liften?
Hinner tyvärr inte lägga in något fredagsdicso just nu, men övriga uppmuntras komplettera med det!
Visa bilaga 34940