STORPOTATEN
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Inte riktigt lika maffigt som Brenva, men likväl en cool couloir. Vad heter åket?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ser ut som Kläppen, men ändå inte riktigt......
Nej det har han inte, endast beundrat den. Men han har sett film på YT när folk åker den, och den ser helt klart görbar ut, så sugen är han.mycket likt La p*ta i Ramis. Skämt åsido. Har @STORPOTATEN åkt korridoren på bilden?
I brist på andra gissningar så ....kommer väl en ledtråd då. Det är söder om Sveg, men inte i Sverige.Ser ut som Kläppen, men ändå inte riktigt......![]()
Nej det har han inte, endast beundrat den. Men han har sett film på YT när folk åker den, och den ser helt klart görbar ut, så sugen är han.
I brist på andra gissningar så ....kommer väl en ledtråd då. Det är söder om Sveg, men inte i Sverige.![]()
Nej, men rätt land. Skidorten jag befinner mig i har fostrat en del skidlegender...Couloir Déprofundis?
I krig, kärlek, och gissa bild tråden är alla medel tillåtna!jag förföll till Google bildsök och där pekas det på Couloir a Bordel - räknas som fusk?
Precis, så heter den !jag förföll till Google bildsök och där pekas det på Couloir a Bordel - räknas som fusk?
jag förföll till Google bildsök och där pekas det på Couloir a Bordel - räknas som fusk?
Nope, men rätt landNesbyen? Bergen känns för höga iofs
Ledtråden? Du vill intesäga bilen eller namnet för macka? Hmm. kanske din Dodge Ram i Lukoil/Teboil i någonstans i Åndalsnes?ingen rätt hittills - lagt till ledtråd i originalinlägget
Där måste det varavar har vi stannat för påfyllning?
(bilden är beskuren då man inte vill skylta med vare sig märket på bilen eller påfyllningsstationen längre)
Men jag just berätade, att där står hens Dodge Ram.
point well taken - har ångrat bilvalet (hade inte Tesla tidigare) sedan fackkonflikten drog igång i Sverige och Twitter->X, och hans åsikter, och inte bara galenskapen, började bli tydliga för mig. Naivt? Ja, visst skulle man kunna sett det tidigare. (Och är fast med bilen ett tag tillUrsäkta att jag säger det, men har väl varit klart att han är galen minst 5-10 år? Bra naiv om man bara insett det det senaste halvåret.![]()
@e18 får nästa bilden, då han hittade mackan. (Fast jag kännde bilen nog.)
Konsumenterna och företagen (tjänstebilar) har insett det nu i alla fall när 3lon har visat sitt rätta ansikte. Det är ingen varumärkesfördel att vara n*zist.Ursäkta att jag säger det, men har väl varit klart att han är galen minst 5-10 år? Bra naiv om man bara insett det det senaste halvåret.![]()
Korrekt. Bilden är tagit från gondolen upp till Pila. Vi gjorde en felbedömning en solig söndag när vi skulle flyga hem på eftermiddagen; vi trodde vi var smarta när vi körde till Pila för att komma närmare flygplatsen. Men där var ju halva Milano. Tack vare tips på Freeride var vi i alla fall inte kissnödiga när vi ställde oss i den värsta kön för att ta gondolen upp.Dora Baltea?
Så enkelt var det inte.Kan det vara dina hemtrakter: Engelberger Aa?
Jag är så glad att min extremt obekväma erfarenhet i Pila-liften har kunnat underlätta tillvaron för er andra här på forumet.....!!!Tack vare tips på Freeride var vi i alla fall inte kissnödiga när vi ställde oss i den värsta kön för att ta gondolen upp.
Tänker på dig varje gång jag stiger på en lång gondol..! Senast denna i lördags :Jag är så glad att min extremt obekväma erfarenhet i Pila-liften har kunnat underlätta tillvaron för er andra här på forumet.....!!!![]()
Här en annan liten flod/älv, vad heter den?
Visa bilaga 38166