Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)

Misstänkt lik…..
1744304886028.webp

Tack @Hawk100
Fin krokig väg genom passet där, hela vägen till medelhavet om man vill...

Vilken lift ska det åkas här?

Bilagor

• IMG_20250321_123549016_HDR.webp
    IMG_20250321_123549016_HDR.webp
    589.7 KB · Besök: 65
”Vasaloppet 90 km utför ”var väl svaret jag sökte…. Men det går mycket riktigt i Lämneltåget!
34 varv från toppen och ner i störtloppsställning….
Sonen och hans kompisar startade kl 19 och gick i mål ca 01.15 på natten. Tur man kunde sitta på restaurangen intill och äta trerätters och dricka gott under första timmarna de körde, för att sedan gå ut o heja lite innan det blev hem till stugan lite sömn. Sedan upp och fixa fika till dem när de kom hem trötta och svettiga mitt i natten….😜
Din tur @fredw

Den här livar upp lite (efter lite intro (om jag lyckas med datorövningarna)).
Kan behövas då jag är på väg hem efter avslutad säsong och har tråkigt på ett hotellrum i Tyskland.

<iframe width="914" height="514" src="
" title="Gojira - Born For One Thing [OFFICIAL VIDEO]" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" referrerpolicy="strict-origin-when-cross-origin" allowfullscreen></iframe>

Här tittar jag ner i ett av säsongens sista åk (ser som vanligt flackt ut på bild, men är iallafall 50 grader i insteget). Hade äran att göra det med några halv proffs, de höll 50% fart uppför och jag hade inte en chans att hänga på. Sinkade dem inte nerför iallafall. Ursäkta svamlet, tråkigt på hotellrum..

Vad heter högsta toppen i bild?
Var-är-vi.webp

Snöguden är på rätt spår men får forska vidare för att hitta själva skidorten! Alta Badia är mer ett område typ Arlberg.

Snödjup

Tillbaka
Topp