Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
San Cassiano? Bör vara liften Piz sorega som syns i bildNej Corvara ligger en bit bort ungefär i kamerans riktning.
San Cassiano? Bör vara liften Piz sorega som syns i bild
Tackar! Ser fint ut. Inte varit där men var ganska lätt att hitta rätt efter att snowgod och soulrider pekat ut riktningen.Korrekt! Din tur.
Det är här man så småningom landar om man tar hästtransporten tillbaka från ”Hidden Valley”.
Liten mysig by som tyvärr blivit ganska dyr att bo i. Fin röd backe ner mot byn.
Från liften har man nära till en av mina favoriter, den svarta pisten Gran Risa ner mot La Villa, brant men inte för brant med 448 m fallhöjd på 1255 meter pist.
Nu över till något mer grått än vitt. I vilket skidsystem är bilden tagen? Visa bilaga 38811
Systemet ligger precis innanför gränsen av regionen Valtellina, men ingår inte i det ”normala” sammanhängande liftkortet som gäller flera orter där. Dock hänger det med i liftkort som gäller hela Lombardiet.Valtelina
Oh fan jag raderarHade jag varit FMP så hade jag nog velat ha ett något mer detaljerat svar..? Det var också så jag uppfattade hans inlägg. I vilket fall undrar jag själv vad orten i förra frågan heter!![]()
Rätt land fel ort.Får lite Fernie-vibbar
ah, du tror som Trump; att Kanada tillhör USA..?Teton Villlage, Jackson Hole?
Kicking Horse alldeles riktigt. Din tur.Sparkande Hästen? (fast på engelska då)
ah, du tror som Trump; att Kanada tillhör USA..?![]()
Jajamen, kör på!Jag tänkte mer tvärtom... (eller hade inte koll på var Fernie låg egentligen)
Flaine?
Jajamen, kör på!
Colfosco? (Eller Kolfuschg kanske gäller lokalt)
Colfosco? (Eller Kolfuschg kanske gäller lokalt)
Tack! Spacead skulptur för en skidort men finns kanske en intressant bakgrund.Just det! Tänkte det kunde bli svårt… Din tur!
Stämmer bra, din tur!Presena?
Nope. Fel land.kan det vara Klöverfjället, Borgafjäll?
Uj, lång anmarsch för att lägga de där spåren. Om det är..... Midtre Sölentoppen vill säga?Vad heter den här Tobleronetoppen?
Visa bilaga 38837