farbrorpatrik
Medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hawk, känner jag dig? Trodde det skulle vara nästintill omöjligt utan fusk.... Lika imponerande som denna pärla 3h från Queenstown. Över till dig Hawk!Ohau på NZ?
Om du censurerar liftkortshållaren nästa gång så blir det nog klurigare.Hawk, känner jag dig? Trodde det skulle vara nästintill omöjligt utan fusk.... Lika imponerande som denna pärla 3h från Queenstown. Över till dig Hawk!
Tog det på molnens form och snökristallernas upp och nedvända struktur…. Typiskt för den orten!!Hawk, känner jag dig? Trodde det skulle vara nästintill omöjligt utan fusk.... Lika imponerande som denna pärla 3h från Queenstown. Över till dig Hawk!
Om du censurerar liftkortshållaren nästa gång så blir det nog klurigare.![]()
Ah! Trodde bilden var helt ren från ledtrådar. Typiskt NZ att kräva synliga liftpass skyller på det...Om du censurerar liftkortshållaren nästa gång så blir det nog klurigare.![]()
Helt rätt!Planet ser lite ut som en Concorde (men inte helt). Så jag drar till med Charles de Gaulle.
Magkänsla är bra men här stämde det inte.Champoluc - Gressoney (Monterosa)? Går på magkänslan i gissningen.
Ajemen! Din turBad Gastein?
Alpe d’Huez?I vilken skidort hittar man den här skidtunneln??
Visa bilaga 39387
Ja, det är det.är det Gabiet- Salati?
Det är väl Lillsnasen?Då tar vi en enkel från gårdagens tur.
Vad heter toppen? Bonus om du kan namnet på åket)
javisst är det Lillsnasen (med "drömåket")Det är väl Lillsnasen?
HaHa. Ja, det skulle kanske vara ett bättre namn än det befintliga.Flat light city???
Kanske detIngen koll på vad åken heter det, men med tanke på ledtråden gissar jag att det är något åk i Stryn sommerski från toppen dit liften brukade gå.
Nix, den ligger på andra sidan av anläggningen.SS Norway?![]()
ÄntligenÄr det den mytomspunna baksidan i Stryn?