Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nu blev det rätt. Ovanför Grindelwald på 2680 m utan lift.Berghotel Faulhorn
Nice! Japp. Bra jobbat. Din tur!Storhornet, Oppdal?
Gick ju lätt! Eiger Nordwand till vänster, Silberhorn bakom.Eiger Express?
Jag frågade efter ett bergsmassiv, inte en bergskedja.Dolomiterna?
Gran SassoJag frågade efter ett bergsmassiv, inte en bergskedja.
Och Dolomiterna skulle nog inte få plats i nedre delen av bilden…![]()
Javisst, Gruppo Sella eller Sella-massivet med den berömda ”Ronda”.Sellagruppen kallas det, eller?
Ja, man kan ju inte släppa ut @Hawk100 där för bövelen. Hade aldrig jag gjort.Ser ut som lavinfarligt område uppe till höger…..
Ja, Tortin är närmaste namnet på kartan. Och även namnet på sittliften i bild.Ja, man kan ju inte släppa ut @Hawk100 där för bövelen. Hade aldrig jag gjort.
För då vet man det händer saker som inte skall få hända.
Tårtan. Tortin. Chassoure. Ovanför Siviez. 4Vallees.
What's not to like liksom?Över till Verbier-älskaren @STORPOTATEN
Wot, det är hela 10 meter från sanningen vilket är som fallhöjden på valfri skidort i Skåne. Så nej, det stämmer inte.”Framför” ett berg som är 3223 möh?
Va?? Har toppen smält 10 meter???Wot, det är hela 10 meter från sanningen. Så nej, det stämmer inte.
Jag vet inte, vilken topp är du ute efter?Va?? Har toppen smält 10 meter???
Hopplöst med klimatförändringarna!!!!!![]()
Härligt, äntligen ett försök. Behövdes tydligen lite fredagsmusik för att lätta på anspänningen.Allt snack om skånska skidorter gör mig konfunderad? Finns de sådana, förutom @fredw s 2go Hooks creek? Föreslår Zugspitze?
Dent Favre? Ja kanske det, orkar inte kolla.Jag tror att bergstoppen i fjärran till höger är Dent Fevre (ej högst i bilden) ovanför Ovronnaz, och bilden är tagen någonstans i övre delen av Verbierområdet.
Snyggt taget där @Kalle_Luzern !Serbien?
Riktigt bra musik.Tog det på bryggeriet så klart.
Aldrig lärt mig vad funk är exakt. Polare spelar i ett band som han påstår lirar funk, låter inte som Funkytown helt säkert.
Slänger in skåningarna här. Svänger iaf.
Bra idé!Riktigt bra musik.
Vi kan väl kalla den Techno-Club-Funk?![]()