Schubertan1997
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ahaa! Jag trodde att Isola är i Italien...Isola 2000 var alltså rätt land (Frankrike).
Eller nej, det är det ju inte ser jag...Serre-Chevalier ?
Hur kan du se var det inte är, utan att se var det är?Eller nej, det är det ju inte ser jag...
Vi är väldigt få - men lyckliga - som har den begåvningen. Att se vad bilden inte föreställer.Hur kan du se var det inte är, utan att se var det är?![]()
Tyvärr icke. Ledtråden blir en mindre beskriven version av bilden:La Plagne nånstans?
Fan. Visste det gnagde. Courchevel?Tyvärr icke. Ledtråden blir en mindre beskriven version av bilden:
Med rätt bete nappar gammelgäddor och storpotäter snabbt som blixten!Fan. Visste det gnagde. Courchevel?
Visst är det så, tagen strax nedanför toppen du lade ut, med utsikt över Courchevel!Haha eller nej. Courchevel igen!
Haha tyvärr var det inte så enformigt och enkelt denna gång. Dessutom fel land nu!Courrchevel!
Vi är generösa ikväll och ger rätt för det. Bad Hofgastein om man ska vara petig. Dorfgastein syns till vänster i bakgrunden.Bad Gastein?
Fan oxå!Vi är generösa ikväll och ger rätt för det. Bad Hofgastein om man ska vara petig. Dorfgastein syns till vänster i bakgrunden.
Vidare till snöguden!
Vi är generösa ikväll och ger rätt för det. Bad Hofgastein om man ska vara petig. Dorfgastein syns till vänster i bakgrunden.
Okej då...Tackar, men du har flera snöbilder, ta du bara.
Sestriere.Var är bilden tagen?
Perfekt, då tar vi något som hämtat direkt från satans källare. Håll i hatten.
Nix, inte Frankrike.Lac de Tueda?
Inte så illa faktiskt, dom har energiPerfekt, då tar vi något som hämtat direkt från satans källare. Håll i hatten.