Bultfeber
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nix, men rätt land!Galtür?
Pölen heter See på tyska?
Njaaeee, såvitt jag kan se finns inte See med i namnet på pölen.Das See!
Hmmm, ja det har du tamejtusan rätt i....Vet att det inte är sjön men byn liknar Kappl …
Det gör du rätt i, men tyvärr inte lyckosamt denna gången.Får väl gissa på en pöl utan see i namnet.
Zeinisbach
Så mycket jag förstår Tyska, Speicherteich Dias menar "daglig ransoneringspool" eller något. kanske det är namnet för sjön.
Jo då, på andra sidan gled jag ned med familjen en gång. Men vi åkte inte till Zug då, utan till Lech.Nano Banana Pro tog bort lite detaljer från gondolerna. Var är bilden tagen?
Visa bilaga 42179
Det är ju söndag och tänkte Kalles schlager-hunger måste stillas.Zug och Zugerbergbahn stämmer så klart. Bilden är från Januari 2025.
Japp, så är det. Bilden här tagen på Matrei-sidan.Grossglockner Resort Kals-Matrei?
Ja, var någonstans över Basel typ på inflygning mot ZRH förra veckan. Nog nästan ingen snö kvar där nu.Schwarzwald?
Vi är längre borta. Liften har varit med i ett antal olika skidfilmer och resereportage.Olympialiften?
Är liften i Nordamerika?Vi är längre borta. Liften har varit med i ett antal olika skidfilmer och resereportage.
Utpressning och mutor?Wallander hittade den nog men hans metoder är så tvivelaktiga att jag skäms (han har ingen skam) och diskvalificerar oss båda på denna fråga.
Visa bilaga 42210
Nix.Är liften i Nordamerika?
Center 4 / Ace Quad #2 är rätt. Detachable stollift som levererade kanske den bästa kvällsåkningen som finns.Center 4 i Niseko?
www.mountainwatch.com
Jag tar för givet du menar orten på andra sidan berget i bilden, och det är ju Edsåsdalen / Vita renen isf.Visa bilaga 42212
Vilken skidort?