Hawk100
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Du får enJag tar för givet du menar orten på andra sidan berget i bilden, och det är ju Edsåsdalen / Vita renen isf.![]()
![]()
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du får enJag tar för givet du menar orten på andra sidan berget i bilden, och det är ju Edsåsdalen / Vita renen isf.![]()
![]()
Nej, men kanske lika kallt.
Det närmar sig…Vemdalen
Längre söderut nu, till och med söder om Sveg - vad heter liften som slutar vid markeringen?Det stämmer, @STORPOTATEN Jag tror att toppen bakom heter Ramundberget.
MuggengratLängre söderut nu, till och med söder om Sveg - vad heter liften som slutar vid markeringen?
Visa bilaga 42237
Med det aliaset så borgar det naturligtvis för en enkel identifiering av liften - självklart Muggengrat!!Muggengrat
Men jävlar! Vi åker så sällan den där sidan, hellre ner via Hasenfluh Scharte. Jag börjar tro jag har någon slags dementia.Med det aliaset så borgar det naturligtvis för en enkel identifiering av liften - självklart Muggengrat!!
Bilden är din @AntonISt.Anton
Men jävlar! Vi åker så sällan den där sidan, hellre ner via Hasenfluh Scharte. Jag börjar tro jag har någon slags dementia.
Sjukt bra om man ska slå topphastighetHar inte heller testat att åka ner åt det hållet, det får vi ändra på...
Och det måste man göra, om man åker bräda! Där är några platser, att annars måste man gå.Sjukt bra om man ska slå topphastighet
Leter efter lite mer specifikt namn. Det är hit man går för att köra ner till langen. @KaitsuH du vet nog vad det heter om du gräver lite i minnetStuben, Albonagrat.
Bra jevvla val - grattis till en lyckad vinter!@STORPOTATEN eller hur. Om mindre än en vecka så bör det bytas till AntonIVerbier då det bärgar av till en säsong där.
Men fan, jag vet inte. Jag vet exakt, var bilden är tagen. Jag orkar ganska sällan skråa så långt från krogen, hellre åker ner tidigare. Om vi vill åka till Langen, vi har svettat upp till Maroikopf. men, den sista stigen ner är så ofta en verklig via Dolorosa.Leter efter lite mer specifikt namn. Det är hit man går för att köra ner till langen. @KaitsuH du vet nog vad det heter om du gräver lite i minnet![]()
Nej faktiskt inte. Inte satt en pjäxa i området men tror det kan bli jävligt braBra jevvla val - grattis till en lyckad vinter!
Varit där tidigare?
Jaaa....det tror jag med!Nej faktiskt inte. Inte satt en pjäxa i området men tror det kan bli jävligt bra
Jag skulle nog säga att jag är på östlicher maroikopf. Sen är det maroispitze och stubener albonakopf i bild, som man bara ser om man har gått upp för maroikopf. Gå in här och kolla så ser du.Tackar, snabbast kan ta näst skidåkningsbilden! P s. Du är inte på Maroikopf i bilden?
Då slänger jag upp den här och frågar vad området vi åker i heter….?Tackar, snabbast kan ta näst skidåkningsbilden!