STORPOTATEN
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Det är det inte, men nu i rätt land.Les Tour/Vallorcine?
Det är det inte, men nu i rätt land.Les Tour/Vallorcine?
Inte Bonneval.Gissar på Bonneval-Sur-Arc
Här en annan bild från liftkön vid samma tillfälle…..Man vet att det blir en bra dag när folk åker med snorkel. Vi överlevde utan snorkel, men det var en riktigt riktigt djup dag.
Var då?
Visa bilaga 45480
Nix, inte Vaujany.Nähä... Vaujany..?
Mmmm, inte så många som nyttjar snorkel, men de allra flesta har förstått att djupa dagar har man gogglesen framför ögonen och inte på hjälmen....Här en annan bild från liftkön vid samma tillfälle…..
Snorkel och goggles är för posörer och kortväxta….!!!Nix, inte Vaujany.
Mmmm, inte så många som nyttjar snorkel, men de allra flesta har förstått att djupa dagar har man gogglesen framför ögonen och inte på hjälmen....
Visa bilaga 45486
Nix, inte Val Cenis tyvärr. Här kommer en bild från själva byn.Val Cenis?
Nix, men nu börjar vi närma oss!Serre C?
Nu bidde det lite kallare igen. Serre och Puy var närmre.La Rosiere?
Javisst är det så, en liten snömagnet inklämd mellan höga berg och mitt emellan Serre och Puy! Det blev en episk dag i detta område, helt klart en av vinterns två djupaste dagar.Pelvoux/Vallouise?
Ser ut som Kungsberget, men jag har en vag känsla av att det inte riktigt stämmer...?Vad heter skidområdet i bakgrunden?
Visa bilaga 45497
Med katastrofalt resultat….Javisst är det så, en liten snömagnet inklämd mellan höga berg och mitt emellan Serre och Puy! Det blev en episk dag i detta område, helt klart en av vinterns två djupaste dagar.
Och efter en episk dag på berget serverar de naturligtvis finfin bäss..
Visa bilaga 45495
Över till @SoulRider
AI!!Med katastrofalt resultat….
Visa bilaga 45499