P
pizzaaugust
Guest
varför detta tjat om bandana
ja ghar ett så kallat lime grön ansiktskydd väldigt fint. vart annars får man tag på ansiktskydd..(bandanas)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Helt rätt:DHitMe sa:Ni som klagar på att Bandana är Ghetto och gangstah borde ta och koll upp era byxlinningar. Risken (eller chansen) är väl att de hänger en bit ner på stjärten coh ni vet väl vad det modet kommer ifrån?
Inte? Strafffångar som inte fick ha skärp pga risk för hängning eller annat våld. Sedan tog gangsta över och via hiphoppen blev det mainstream...i alla fall om jag är rätt underrättad.
HitMe - Mannen, Myten, Malpåsen.
hyser ingen agg mot såkallade wAnNaBe GaNgStas, jag är lite halvt enStenman sa:ingen bär halsduken lika stiligt som david lee roth. han är bättre än alla cowboys, niggas (och alla fake-ass niggas)
and yo like itPiffen sa:yo stenman det gör du. Jag vet allt vad du kör på för stil nu mera...
finns ju dom som har filter oxå ..simon_l sa:Ok för att vissa tycker det är snyggt, men skönt fattar jag inte? Hur skönt är det att åka runt med ett blött, äckligt å kallt bomullstyg som man måste pressa för att andas igenom fattar jag inte..