varför detta tjat om bandana

ja ghar ett så kallat lime grön ansiktskydd väldigt fint. vart annars får man tag på ansiktskydd..(bandanas)

HitMe sa:
Ni som klagar på att Bandana är Ghetto och gangstah borde ta och koll upp era byxlinningar. Risken (eller chansen) är väl att de hänger en bit ner på stjärten coh ni vet väl vad det modet kommer ifrån?

Inte? Strafffångar som inte fick ha skärp pga risk för hängning eller annat våld. Sedan tog gangsta över och via hiphoppen blev det mainstream...i alla fall om jag är rätt underrättad.

HitMe - Mannen, Myten, Malpåsen.
Helt rätt:D

löjligt är allt jag har att säga
antingen har man bandana för att det är skönt eller för att det är coolt, whats the big deal ?

ingen bär halsduken lika stiligt som david lee roth. han är bättre än alla cowboys, niggas (och alla fake-ass niggas)

jag kör me d för att jag har 2 förfrysnings skador på högra kinden. utan bandanan så blir det så jävla jobbigt.. det bränns i ena sekunden och svider i andra..skitjobbigt!

tycker att det härligare med bandana med mer polyester än bomull. bomull fryser lätt och är inte lika lätt att andas igenom.

Ok för att vissa tycker det är snyggt, men skönt fattar jag inte? Hur skönt är det att åka runt med ett blött, äckligt å kallt bomullstyg som man måste pressa för att andas igenom fattar jag inte..

har alltid på mig en bandana när jag åker skidor. skönt att dra upp den vid kalla dagar. bandana äger.

Tillbaka
Topp