Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ska vara bra så att fingret håller sig tills man syr tebax det :PnHamberg sa:Säg vad det värsta som hänt på er skola, tex stinbomber, bränder osv
länka gärna youtube klipp elelr typ aftonbladet länkar om händelsen
I min skola så sågade träslöjdsläraren av sig sitt finger(inte med mening) och stoppade in fingret i munnen. (min syrra var på den lektionen)
Har haft 3 olika bildlärare under högstadiet. Alla har varit lika skumma och en av dem alkis. Roliga typer!martinohman sa:slagsmål, klotter, falska brandlarm, smällare, hot och en alkis till bildlärare
min bildlärare är bög och förväntade sig att alla hans elever skl köpa presenter till honom till skolavslutningen:PMowglii sa:Har haft 3 olika bildlärare under högstadiet. Alla har varit lika skumma och en av dem alkis. Roliga typer!martinohman sa:slagsmål, klotter, falska brandlarm, smällare, hot och en alkis till bildlärare![]()
går du i trollboda lr hässelby villastad??fleexus sa:snöbollskrig mellan vår skola och en annan, hela vår skola blev inlåsta o polisen kom, ngn galning hoppade ur sin bil med en fjäderbatong o typ jagade folk bara för de kom snöbollar på hans bil ;o
hahah, de stog på löpsedlarna , orkar inte länka ..![]()
coolingerkaa sa:händer aldrig nåt på våran skola, rektorn brukar säjja att jag e det värsta som har hänt... det tror fan jag med... :P
går på kunskap , norrköpingS-M-N sa:går du i trollboda lr hässelby villastad??fleexus sa:snöbollskrig mellan vår skola och en annan, hela vår skola blev inlåsta o polisen kom, ngn galning hoppade ur sin bil med en fjäderbatong o typ jagade folk bara för de kom snöbollar på hans bil ;o
hahah, de stog på löpsedlarna , orkar inte länka ..![]()
hur då?Ackeee sa:Inget har hänt på vår skola , fast nån jävel pajade alla datorer och vi har inga kvar.., ja går i 7:an
njae inte mycket, men hon lär ju få ett par sidor när man skriver biografiGBGlenna sa:jävlar :S va gjorde du åt saken ?
HAHA va han tvungen o duscha hela benfan!!ElisWaltersson sa:världens skönaste bildlärare!