Vart är folks humor?

Vart är folks humor?
fredrik_p sa:
E_Rockner sa:
Jag håller med om att folk kan ha svårt att förstå om man är seriös eller inte

Tillexempel i en tråd som heter "det snöar" där började det med att jag skrev (på skämt) något om att det kommer bli kaos i Stockholm pga snön som kom. Allt slutade med en diskussion på ca 4 sidor om vilken del av landet som var bäst, norrland eller Stockholm.

Här är tråden: (https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=43005)
ja men? Norrland är ju bäst, så är det bara. =)
det är väl därför som alla flyttar dit när de gått ut skolan Det börjar bli tomt i sthlm, gatorna ekar....

Sluta skriv offtopic din rättshaverist (det finns ironi i den här meningen)

en anledning att svaren på trådarna verkar vara skapade av apor som trycker på knapparna slumpmässigt är att de som svarar inte läser mer än rubriken och så har det varit sen de flesta här inte var medlemmar

Vart är folks humor?
Ad4mtr4pp sa:
alwaysCrash sa:
Deespin sa:
Jag tror att du gick rakt i fällan.
HAHAHAHa, de tror jag me..

rätt i björnsaxen, swopf sa de när den klippte av benen på dig unge man..
Tänka sej, eller så klippde den av dina? Jag skrev precis ovanför att vissa inte fattar ironi så de verkar hjärndöda, sen skrev jag mitt inlägg... lägg märke till ;) smilisen, men jaja, ta det som ni vill.( Hoppas ni förstår)

// Trapp91 som är avstängd fram till den 28:e för att ha skrivit "ord." Gör inte samma misstag, då tar hökarna er.
Jag misstänkte att den bortförklaringen skulle komma.

Vart är folks humor?
jeppenator sa:
Jag blir bara lite fundersam när man ser ett videoklipp som detta:

https://www.freeride.se/video/affe-promo/

Det är ju till 100% oseriöst..
Det tror jag man märker om man tänker efter, vem gör en film på 2 minuter utav 3 klipp?....!!

Sen eftertexten som rullar halva filmen.. haha?
klockrent gjort och enormt roligt..

Och så ser man folks reaktioner.. hmm..
Tar dom detta skämt seriöst?, vart har folks humor och känsla för ironi tagit vägen?
Förr på freeride fanns det gott om dessa roliga skämt och påhitt alla sköna medlemmar på freeride kunde komma på... nu när de dyker upp nått sådant så tar folk allt skitseriöst..

varför denna förändring?

kan ju nu när jag endå håller på dra upp ANTNÄS GANGSTERS.. haha
dom flesta här på freeride tog snubbarna seriöst och vart skit arga och till och med utvecklade en sorts hat mot grabbarna.. men deras filmer är sjukt igenomtänkta och enormt roliga..

ska man säga att de var bättre förr eller är de bara så att folk tappat humorn?
det mesta som skrivs på freeride är grymt tråkigt.. så ibland!!! får nån till det och man får sig ett gott skratt..

trådar som "boxbyggar" tråden där nojlas skrivit några av dom roligaste inläggen i freerides historia!
och "det värsta någon sagt åt dig i backen"

detta är bra läsning

mer bra humor åt freerie!
/Jeppe
här har du bra humor!

https://www.freeride.se/video/miss-alxs-husstlers/

Vart är folks humor?
bra skrivet jeppe. dock är inte alla perfekta :P blev sugen på antnäs gangsters när du tog upp det och
hitta den här lilla kråkan direkt.

Av: jeppenator Online | 2007-07-21 21:50
FÖR FAAAAN, sluta göra sånthär skiiit. ingen uppskattar det. hoppas johan fattar det och ger er feting
ban

är skitsäker på att du ändrat åsikt nu men som du sa behöver freeride lättas upp med lite humor

i övrigt håller jag med dej helt om att freeride tappat humorn lite. själv tar jag livet högst oseriöst
och kan nog inte va mer "lycklig". släpp loss lite nu fr-gubbar

Edit: när jag läste din kommentar igen kom jag på att du kanske inte heller va så seriös. d börjar bli
en läskig linje mellan seriös och oseriöst nu haha. snart kanske inte nån vågar skriva längre :P det här
börjar bli riktigt intressant

Senast ändrad:
Vart är folks humor?
ofc-my-horse sa:
bra skrivet jeppe. dock är inte alla perfekta :P blev sugen på antnäs gangsters när du tog upp det och hitta den här lilla kråkan direkt.

FÖR FAAAAN, sluta göra sånthär skiiit. ingen uppskattar det. hoppas johan fattar det och ger er feting ban
snubbarna har humor.. men dom överdrev ju?.. dom postade ju 1 film om dagen i snitt.. efter ett tag var de inte roiligt.. men i grund och botten är dom snälla pojkar som bara menade väl..

jag tycker inte illa om dom men blev lite arg bara för att dom spammade.. haha

Vart är folks humor?
bodenis sa:
alla kanske inte gillar samma humor...

videoklipps funktionen är ju till för att lägga upp skidfilmer och dylik, och inte skämt filmer då kan man lika väl ladda upp den på youtube och länka till i ot-tråden eller nåt
varför inte de har ju med film å göra en skidfilm ska ju vara rolig :)

Vart är folks humor?
"kan ju nu när jag endå håller på dra upp ANTNÄS GANGSTERS.. haha
dom flesta här på freeride tog snubbarna seriöst och vart skit arga och till och med utvecklade en sorts hat mot grabbarna.. men deras filmer är sjukt igenomtänkta och enormt roliga.. "

Jag vet inte om jag tycker att dom var "sjukt igenomtänkta" -men det var rätt kul!!!

Vart är folks humor?
jeppenator sa:
ofc-my-horse sa:
bra skrivet jeppe. dock är inte alla perfekta :P blev sugen på antnäs gangsters när du tog upp det och hitta den här lilla kråkan direkt.

FÖR FAAAAN, sluta göra sånthär skiiit. ingen uppskattar det. hoppas johan fattar det och ger er feting ban
snubbarna har humor.. men dom överdrev ju?.. dom postade ju 1 film om dagen i snitt.. efter ett tag var de inte roiligt.. men i grund och botten är dom snälla pojkar som bara menade väl..

jag tycker inte illa om dom men blev lite arg bara för att dom spammade.. haha
Man saknar det inte förrän det är borta =( Nu är det nog många som vill se en come back av dem. Antnäs for the people

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp