Johanna_nygren
Ny medlem
Vart borde jag åka?
Hej, Tänkte höra mig lite för om hur det är att säsonga och vart jag borde åka? Jag har aldrig varit i alperna men älskar att åka snowboard, och måste ta igen efter att inte ha åkt på ett par år.
Jag vill hålla mig borta från de alldra största orterna men det måste ändå finnas lite att göra! Jag kan lite tyska, inte ett ord franska men skulle gärna vilja jobba där nere ändå... Är Italien något alternativ? Man hör inte så mycket om det! Är det helt omöjligt att att få arbete på tex en restaurang om man bara pratar engelska och borde man fixa arbete i förväg?
Många frågor men hoppas att någon kan göra mig lite klokare=)
/Johanna
Jag vill hålla mig borta från de alldra största orterna men det måste ändå finnas lite att göra! Jag kan lite tyska, inte ett ord franska men skulle gärna vilja jobba där nere ändå... Är Italien något alternativ? Man hör inte så mycket om det! Är det helt omöjligt att att få arbete på tex en restaurang om man bara pratar engelska och borde man fixa arbete i förväg?
Många frågor men hoppas att någon kan göra mig lite klokare=)
/Johanna