Vart ska man ta vägen??
Hallå!
Vi är fyra stycken som tänker åka ner till alperna o säsonga nästa vinter. Men ingen av oss har nån aning om vilket ställe som skulle passa oss.
Vi gillar att hoppa o så, så det lär va bra parker men ändå schysst offpiståkning. Det vore bra om det är ganska lätt att få jobb även med våra lite halvdåliga språkkunskaper
. Det enda som flyter på någolunda är väl engelska. Boendet får inte vara alltför dyrt heller.....
Är det en omöjlig kombination?
Skulle va grymt tacksam för alla tips man kan få!
Ha det gött
//Carina
Vi är fyra stycken som tänker åka ner till alperna o säsonga nästa vinter. Men ingen av oss har nån aning om vilket ställe som skulle passa oss.
Vi gillar att hoppa o så, så det lär va bra parker men ändå schysst offpiståkning. Det vore bra om det är ganska lätt att få jobb även med våra lite halvdåliga språkkunskaper
Är det en omöjlig kombination?
Skulle va grymt tacksam för alla tips man kan få!
Ha det gött
//Carina