Vem är Anders Backe?

pege

Medlem
Vem är Anders Backe?
Tjena! Jag såg Jon Olsson bloggen eller vad man kan kalla det, om en liten trailer till Field Productions som verkar sjukt fet! Men iallafall, Anders Backe är ju med där, och jag undrar vem det är egentligen? Har aldrig sett honom göra egna filmer eller vinna någon tävling, har däremot sett att han har varit med i x-games.

// P

Senast ändrad:
Vem är Anders Backe?
Filmar med field-productions och Chaoz. Sponsrad av Berghans. Har ett eget vattenhopp. Gør aldrig straight air nær han speedcheckar, minst 360 på førsta førsøket.

Vem är Anders Backe?
Han var med i nån norsk amatörfilm som jag inte minns namnet på för ett antal år sedan. Där hade han avslutande delen och musiken var Carolas "Fångad av en stormvind". Rätt bra film om jag minns rätt.

Vem är Anders Backe?
Andy_Ojamae sa:
Han var med i nån norsk amatörfilm som jag inte minns namnet på för ett antal år sedan. Där hade han avslutande delen och musiken var Carolas "Fångad av en stormvind". Rätt bra film om jag minns rätt.
den delen var riktigt riktigt bra faktist. såg den säkert 15 gånger innan datorn avled.

Vem är Anders Backe?
Han har väl tävlat rätt mycket? Var iaf så jag fick på honom, mycket typ Sweet Rumble och sånna tävlingar

Vem är Anders Backe?
Andy_Ojamae sa:
"Jib life - not again" heter filmen och den är sjukt clean!!!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp